سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپاخبر های داغ

ریحانا حالا جوانترین زن میلیاردر خودساخته پس از کایلی جنر است.

طبق فهرست فوربس در سال 2022، ریحانا  این زن 34 ساله حالا پس از جمع آوری ثروت خالص 1.4 میلیارد دلاری، جوانترین زن میلیاردر  خودساخته در ایالات متحده است. بیش از سه سال پس از اعطای این عنوان به کایلی جنر، که تخمین زده می شود در حال حاضر دارایی خالصش 600 میلیون دلار باشد، حالا ریحانا هم صاحب این عنوان است

طبق گزارش فوربس، ریحانا – به عنوان یکی از مالکان Fenty Beauty و دارنده 30 درصد از سهام لاین لباس زیر زنانه Savage x Fenty – اولین میلیاردر بومی باربادوس و همچنین تنها زن زیر 40 سال در لیست امسال میلیاردرهای زن در ایالات متحده است.

ارزش خالص او  ممکنه به زودی افزایش یابد. این خواننده که اخیراً از اولین فرزندش با A$AP Rocky استقبال کرده است، گفته که موسیقی جدیدی در دست ساخت دارد.

با این حال، این بدان معنا نیست که ثروت کایلی به همان اندازه چشمگیر نیست. همانطور که فوربس اشاره می کند، کایلی جنر ستاره 24 ساله کارداشیان ها همچنان جوان ترین عضو فهرست ثروتمندترین زنان خودساخته آمریکاست که شامل تیلور سویفت (570 میلیون دلار) و بنیانگذار بامبل ویتنی ولف هرد (740 میلیون دلار) است. برای پنجمین سال متوالی کایلی در این فهرست است.

در مارس 2019، کایلی عنوان جوان‌ترین میلیاردر خودساخته را از آن خودش کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا