سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

اسپین آف « Stranger Things» به نتفلیکس می آید

پس از انتشار فینال فصل 4 Stranger Things ، برادران دافر اعلام کردند که در حال کار بر روی یک اسپین آف جدید و لایو اکشن بر اساس ایده اصلی خود هستند.

در حالی که جزئیات دیگری در مورد این سریال منتشر نشده  این خبر به دنبال نظراتیه که این دو هنگام صحبت با مطبوعات در مورد آخرین فصل سریال  انجام داده اند.

برادران دافر در پادکست «Happy Sad Confused» می‌گویند: «این شایعات را خوانده‌ام مبنی بر اینکه اسپین‌آف Eleven وجود خواهد داشت، اسپین‌آف استیو و داستین یا  دیگری وجود دارد. “این برای من جالب نیست زیرا ما همه این کارها را انجام داده ایم. ما نمی‌دانم چند ساعت را صرف کاوش در همه این‌ها کرده‌ایم. بنابراین خیلی متفاوته.»

آنها تاکید کردند که این نه تنها “بسیار متفاوت” بلکه “1000٪ متفاوت است”

Stranger Things با یک مجموعه تولید کاملاً جدید و اسطوره سریال اصلی  گسترش خواهد یافت. این نمایشنامه توسط نتفلیکس، سونیا فریدمن و استفن دالدری تهیه می شود که کارگردانی آن هم بر عهده خواهد داشت.

در همین حال، فصل چهارم Stranger Things در حال حاضر برترین سریال نتفلیکسه و مخاطبان در 28 روز اول بیش از 1 میلیارد ساعت از آخرین قسمت این سریال را تماشا کرده اند. این فیلم رکورد بزرگترین سریال آخر هفته پلتفرم استریم را برای یک سریال انگلیسی زبان زد

حماسه پر از نوستالژی برادران دافر با فصل 5 به پایان می رسد که در حال حاضر تاریخ انتشار ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا