سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

فیاض دومان که با شخصیت های عارف و ناظم در خاطره ها مانده ، مسیر جدیدی را در حرفه اش طی می کند!

فیاض دومان قبل از شخصیت عارف در سریال Kadın’s (زنان) خیلی معروف نبود. اما فیاض دومان که در 5 سال گذشته یکی پس از دیگری با پروژه های مختلف  مخاطبان را شگفت زده کرده بود، با به نشان دادن استعدادهایش بر تعداد طرفداران خود افزود.

این بازیگر که از جمله بازیگران ترکیه‌ایه که در خارج از ترکیه هم شناخته شده  و شخصیت عارف در سریال کادین فراموش نشده ، اخیراً در پروژه‌های یکی پس از دیگری شرکت می‌کند

او که برای اولین بار در سریال Baraj در نقش ناظم حضور موفقی داشت، فصلی را که پشت سر گذاشتیم را با سریال Yalancılar ve Mumları (دروغگویان و شمع ها) آغاز کرد. اما با بدشانسی  این پروژه در پنج قسمت به طول انجامید , بعداً در سریال Oğlum (پسر) شرکت کرد و با دو پروژه فصل را به پایان رساند.

حالا فیاض دومان اولین سریال دیجیتالش را تجربه خواهد کرد , سریال Modern Doğu Masalları که فیلمبرداری آن آغاز شده  از TRT Digital پخش می شود و در 8 قسمت برنامه ریزی شده و فیلمبرداری آن از سپتامبر شروع می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا