سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

پاسخ نماینده سیلوستر استالونه به شایعات جداییش از ریمو کردن خالکوبی همسرش جنیفر فلاوین

شایعاتی مبنی بر اینکه سیلوستر استالونه و همسرش جنیفر فلاوین در حال جدایی هستند و همه اینها به دلیل خالکوبیه که او پاک کرده بود.بازیگر 76 ساله راکی ​​قبلاً صورت همسرش  جنیفر را روی شانه راست خود خالکوبی کرده بود، اما اخیراً عکس سگش رو در آن ناحیه تاتو کرده است .

علاوه بر پاک کردن خالکوبی، مشخص شد که جنیفر ، سیلوستر را در اینستاگرام فالو نکرده است. او همچنین اخیراً عکسی از خودش در حالی که سه دخترش را در آغوش گرفته به اشتراک گذاشته و در کپشن آن نوشته است: “این دخترها اولویت من هستند. هیچ چیز دیگری مهمتر از اینها  نیست. ما 4 نفر برای همیشه.

نماینده استالونه بیانیه ای را برای دیلی میل منتشر کرد و تاکید کرد که این شایعات همه یک سوء تفاهم است.

این نماینده به نشریه گفت: “آقای استالونه قصد داشت تصویر خالکوبی همسرش جنیفر را رفرش کند، اما نتایج رضایت بخش نبود و متاسفانه قابل اصلاح نبود.” در نتیجه، او مجبور شد تصویر اصلی را با خالکوبی سگش از راکی، بوتکوس بپوشاند.

این نماینده اضافه کرد: “آقای استالونه عاشق خانواده اش است. استالون ها در حال حاضر در حال فیلمبرداری یک رئالیتی شو با هم هستند که برای اولین بار در Paramount+ پخش خواهد شد.”

اسلای 76 ساله و جنیفر 54 ساله از سال 1997 ازدواج کرده اند و والدین سه دختر هستند – سوفیا 25 ساله، سیستین 24 ساله و اسکارلت 20 ساله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا