سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار ورزشی

ستاره درخشان بوشهر و دو ستاره دیگر بندر پورتو در دیدرس تئاتر رویاها

ظاهرا فوق ستاره و مهاجم ایرانی بندرنشینان پرتغال برای تمدید قرارداد با این تیم عجله ای ندارد.

از زمانی که مهدی در تابستان 2020 از ریوآوه به پورتو پیوست آمارهای فوق العاده ای در پاس گل ، گل و حتی گرفتن پنالتی های مخصوص خودش برجای گذاشت.

مهدی طارمی با درخششی که در لیگ برتر پرتغال در فصل قبل داشت با این تیم قهرمان لیگ پرتغال شد و این فصل در لیگ قهرمانان اروپا خوش درخشید و هم اکنون برترین ایرانی گلزن لیگ قهرمانان اروپا به حساب می آید.

با این درخشش ها مسئولان پورتو و مالک مسن این باشگاه قصد ندارند ستاره بوشهری تیمشان که تنها یک فصل دیگر با آنها قرارداد دارند به همین راحتی از دست بدهند به همین خاطر بند فسخ قرارداد گران قیمتی برای طارمی گذاشته اند.

روزنامه مشهور پرتغالی رکورد در گزارشی در این ارتباط نوشته است:

مهدی طارمی الان تمام تمرکزش را برای موفقیت تیم پورتو گذاشته است و بعد از آن درباره ی آینده خودش در این تیم تصمیم گیری خواهد کرد.

قرارداد این بازیکن ایرانی ژوئن 2024 خاتمه می یابد اما درباره ی او مدتهاست شایعه های متعددی از علاقه ی تیم های مطرح اروپایی برای جذب مهدی طارمی به گوش رسیده است.

اما واقعیت این است که هنوز مهدی طارمی تصمیم خودش را برای ماندن یا رفتن به تیم دیگر نگرفته است.

روزنامه مشهور دیگر پرتغال (اُ ژوگو) گزارش دیگری داد :

باشگاه منچستر یونایتد در بازی پورتو مقابل بواویشتا نماینده ای فرستاده است که بازی را تماشا کند که این دیدار در هفته ی 30 ام لیگ برتر پرتغال با تک گل مهاجم ایرانی از روی نقطه ی پنالتی به نفع پورتو به پایان رسید.

هیچ اطلاعاتی از این که این نماینده روی چه بازیکن چه بازیکنان خاصی دست گذاشته در دسترس نیست اما اخیرا اعلام شده است شیاطین سرخ به دنبال دیوگو کاستا دروازبان جوان و 23 ساله ملی پوش پرتغالی این تیم هستند که عملکرد خوبی کلا داشته است هستند.

در ادامه این گزارش نوشته اند:

آنها به دنبال یک جایگزین مناسب برای دخه آ که روی پیری گذاشته است هستند. نماینده ی من یونایتد همچنین نیم نگاهی روی وینگر ویرانگر برزیلی پورتو “په په” و همچنین مهاجم زهر دار و گلزن پورتو”مهدی طارمی”داشته است که از ارکان پورتو به شمار می آیند.

ارزش مهدی طارمی هم اکنون 20 میلیون یورو برآورد می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا