سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دوست پرنس هری می گوید او به خاطر جدا شدن از خانواده سلطنتی اش “دلشکسته” است.

یک سال بعد از کناره گیری از مقام سلطنتی ، روزنامه نگار تام بردبی فاش کرد که دوستش پرنس هری به خاطر این ماجرا و نقل مکان  با مگان مارکل ناراحته  اگرچه ممکن است به نظر برسد که پرنس هری و مگان مارکل یک تکه کوچک از بهشت ​​را در کالیفرنیا برای زندگی اتنخاب کرده اند، اما دوست آنها فاش کرده است که شاهزاده در واقع نسبت به  این درام  “دلشکسته” است.

یک سال می گذرد که هری و مگان از مقام ارشد سلطنتی کناره گیری می کنند. در تابستان ، آنها با پسر 1 ساله شان آرچی به Montecito ، کالیفرنیا نقل مکان کردند و با Netflix و Spotify قراردادهای برنامه های تفریحی امضا کردند.

به گزارش People، دوست آنها ، روزنامه نگار تام بردبی ، در مصاحبه جدید ITV’s Love Your Weekend که از روز یکشنبه پخش می شود ، در مورد روابط پرتنش این زوج با خانواده سلطنتی صحبت کرده است. بردبی اعتراف کرد هری ، 36 ساله ، “از اوضاع و احوال خانواده اش دلشکسته است” ، که به گفته او “این ایده آل نیست و این سال برای همه آنها سال بسیار سختی بود.”

او گفت: “همه چیز به طرز باورنکردنی دردناک بوده است ، که برای همه واضح است.برای همه دردناک است و مدیریت آن دشوار است.” بردبی ادامه داد ، “هنوز احساسات آسیب دیده زیادی از همه طرف وجود دارد و این بسیار دشوار است … من فکر می کنم مردم می خواهند که حال آنها خوب باشد و همه خوشحال باشند و به وضوح وضعیت پارسال چنین نبوده است.

یک وضعیت بسیار آسان یا راحتی نیست. ” با این حال ، بردبی ادامه داد که زندگی مگان و هری در کالیفرنیای آرام در مقایسه با وظایف سختگیرانه آنها در خانواده سلطنتی انگلیس بهتر شده است. او گفت: “من فکر می کنم آنها حال بهتری دارند ، بله.” “بنابراین آیا آنها ناراضی هستند؟ نه ، من فکر می کنم آنها راضی هستند ، با کارهایی که انجام می دهند کاملاً هیجان زده شده اند.”

این روزنامه نگار اذعان کرد ، “من فکر می کنم آنها در واقع خیلی خوشحال هستند ، اما من فکر می کنم که آنها با موقعیتشان در زندگی مبارزه می کنندو  همه خانواده آنها این کار را می کنند. ویلیام نیز چنین کاری می کند ، فکر نمی کنم این کار آسانی باشد.”

از زمانی که دوک و دوشس ساسکس تصمیم گرفتند “خانواده سلطنتی را به طور کامل ترک کنند” ، بردبی توضیح داد: همانطور که مجری خبر گفت: “شما باید به یاد داشته باشید این فقط موضوع یک خانواده نیست ، بلکه یک شرکت است. آنها در کار خدمات عمومی در یک سیستم عامل بسیار آشکار فعالیت می کنند و تا حدی همه آنها در آن درگیر هستند.و این تنش های زیادی ایجاد می کند که مردم شاید از بیرون ماجرا را نسبتاً واضح می بینند ، اما در عین حال آنها سعی می کنند یک خانواده شوند. ”

پارسال شایعاتی مبنی بر بالا رفتن تنش بین هری و پرنس ویلیام منتشر شد. به نظر می رسید که آنها از زمان رفتن هری به آمریکای شمالی ، با شیوع ویروس کرونا ، سفرهایشان را از هم جدا کرده اند.

در ماه نوامبر ، شاهزاده هری مجبور شد روز یادبود را به تنهایی در قبرستان ملی لس آنجلس برگزار کند ، بعد از آنکه کاخ تاج گذاری او را قبول نکرد. در اواخر همان ماه ، به دنبال شروع تحقیقات بی بی سی در مورد مصاحبه 20 ساله با پرنسس دیانا ، منبع نزدیک به هری سعی در تمام کردن شایعات درگیری در خانواده داشت.

منبعی به E News گفت: “متاسفانه ، برخی از مردم نه تنها این را به عنوان انگیزه ای برای رسیدن به حقیقت می بینند ، بلکه سعی می کنند از این فرصت برای ایجاد درگیری بین برادران استفاده کنند.”

یک منبع نزدیک گفت: “شما برای تصور کردن احساس شخصی او نیازی به بیانیه های عمومی ندارید ، مردم می دانند که مادرش برای او چقدر ارزش دارد.”

این هفته ، بردبی اعتراف کرد مگان و هری سالها در “موقعیت سخت” قرار گرفته اند. او با یادآوری ثبت مستند تور هری و مگ در آفریقا در سال 2019 ، کارش را “یک پروژه روانشناختی بسیار پیچیده دانست ، زیرا آنها به وضوح در موقعیت دشواری قرار داشتند و احساس خوبی نداشتند و من که بیشتر آنجا بودم ، به این موضوع پی بردم.”

خبرنگار برای مستند هری و مگان: یک سفر آفریقایی ، گزارشگر مشهور از حال مگان سوال کرد. او در آن زمان گفت: “از اینکه شما حالم را پرسیدید متشکرم ، چون افراد زیادی از من سوال نکرده اند که من خوب هستم. اما این یک چیز کاملاً واقعی است.“من هرگز فکر نمی کردم که این کار آسانی باشد ، اما فکر می کردم که این کار عادلانه خواهد بود.”

در سال 2020 ، هری و مگ روز شکرگذاری و کریسمس را در خانه خود در سانتا باربارا جشن گرفتند. کارت سالانه کریسمس آنها تصویری از خانواده ساسکس را نشان می داد ، که آرچی با موهای قرمزش بود. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا