سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کریسی تیگن 2 سال پس از سقط جنین باردار است.

کریسی تیگن مدل و  نویسنده کتاب آشپزی Cravings در 3 آگوست اعلام کرد که با همسرش جان لجند منتظر فرزند دیگری است. کریسی با به اشتراک گذاشتن عکس‌هایی از شکم برآمده اش که تحت درمان IVF بوده است ، در اینستاگرام نوشت: “چند سال گذشته تیره و تار بوده است. حداقل می توان گفت از نظر  احساسی، اما شادی دوباره خانه و قلب ما را پر کرده است.

خبر بارداری تقریباً دو سال پس از آن منتشر شد که کریسی و جان – که والدین دختر لونا 6 ساله و پسر مایلز 4 ساله هستند – به اشتراک گذاشتند که جنینشون را از دست دادند.

به گفته ستاره Chrissy’s Court، بارداری ناموفق او به طور طبیعی پیش آمد، در حالی که او و جان فرزندان بزرگترشان را با کمک درمان های IVF به دنیا آوردند.

در دسامبر 2020، او درباره احتمال بچه دار شدن بیشتر صحبت کرد و گفت که با وجود اینکه دوست دارد باردار شود، “متاسفم که دیگر هرگز نخواهم شد.”

با این حال، در فوریه 2022، کریسی فاش کرد که “تحت درمان IVF  هست و تا آنجا که بتوانه تخمکش را نجات میدهد  و امیدواره جنین های قوی و سالم بسازد.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا