سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

یارا شهیدی اعلام کرد که سریال Grown-ish با فصل ششم به پایان می رسد

پس از شش فصل، سریال Grown-ish در Freeform به پایان خواهد رسید. ستاره یارا شهیدی در پیامی برای هواداران، پایان سریال را تایید کرد.

او در 29 مارس به اشتراک گذاشت: «می‌خواستم این خبر را با شما بچه‌ها به اشتراک بگذارم فصل ششم سریال grown-ish  آخرین فصل خواهد بود. اما ناراحت نباشید، زیرا ما این کار را خیلی عالی انجام خواهیم داد.»

یارا فاش کرد که نیمه اول فصل ششم و آخرین فصل تابستان امسال پخش خواهد شد، در حالی که نیمه دوم در سال 2024 پخش خواهد شد.

او گفت :«شما بچه‌ها از فصل اول با ما بوده‌اید و بازی کردن با زویی و بزرگ شدن در کنار او در 9 سال گذشته باعث افتخارم بوده است. حمایت شما در پنج فصل اخیر واقعاً برای ما ارزش جهانی داشته است.  ما بازیگران و عوامل سریال می‌خواهیم وقت بگذاریم و از همه شما به خاطر عشق و حمایتی که به ما داشته اید تشکر کنیم.”

یارا در پایان گفت: “و همانطور که گفتم، هنوز یک فصل دیگر باقی مانده است. به من اعتماد کنید، خیلی عالی خواهد شد.”

یارا نقش اصلی « زویی» را بازی کرد که شخصیت او به کالج رفت .از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به ترور جکسون، فرانسیا رایسا، امیلی آرلوک، جردن بوهات، لوکا سابت، دیگی سیمونز، دانیلا پرکینز و کلوئی و هالی بیلی اشاره کرد.

سازنده سریال  کنیا باریس نیز پیامی صمیمانه درباره موفقیت سریال از زمان اولین پخش آن در سال 2018 به اشتراک گذاشت.

او در بیانیه‌ای گفت: ما نزدیک به یک دهه را صرف گفتن داستان‌هایمان از طریق سریال -ish کرده‌ایم و اگر بگوییم این یک سفر شگفت‌انگیز بوده است، دست کم گرفته شده است. این که بتوانیم ببینیم یارا، مارکوس و کل خانواده بزرگمان در مقابل ما در طی چندین سال گذشته بزرگ می شوند، هم باعث شادی و هم افتخار ما بوده است.”

کنیا افزود: «از داستان‌هایی که گفته‌ایم گرفته تا استعدادهایی که پرورش داده‌ایم و مهم‌تر از همه، خاطرات ساخته شده، من نمی‌توانم بیشتر از این به همه کارهایی که انجام داده‌ایم و خانواده‌ای که بخشی از آن بوده‌ام افتخار کنم. از.”

 

در پنج فصل اول برنامه grown-ish مطالعه کنید که برای پخش در Hulu در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا