سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

نتفلیکس اولین عکسها از Enola Holmes 2 را منتشر کرد

Enola Holmes 2 در راه است

در این سریال به کارگردانی هری بردبیر، میلی بابی براون، هنری کاویل، دیوید تیولیس، لوئیس پارتریج، سوزان ووکوما، آدیل اختر، شارون دانکن بروستر و هلنا بونهام کارتر به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان: انولا هولمز (میلی بابی براون) پس از پیروزی در حل اولین پرونده اش، راه برادر معروفش شرلوک (هنری کاویل) را دنبال می کند و آژانس خود را باز می کند اما استخدام کاراگاه آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست. او که از پذیرفتن واقعیت های سرد  تسلیم شده، در شرف تعطیلی آژانسه که یک دختر بی پول به انولا اولین شغل رسمی خود را پیشنهاد می کند: پیدا کردن خواهر گم شده اش.

اما این مورد بسیار گیج‌کننده‌تر از حد انتظاره، زیرا انولا به دنیای خطرناک جدیدی پرتاب می‌شود – از کارخانه‌های شوم لندن و سالن‌های موسیقی رنگارنگ گرفته تا بالاترین طبقات جامعه و خود خیابان بیکر 221B. همانطور که جرقه های یک توطئه مرگبار شعله ور می شود، انولا باید از دوستانش و خود شرلوک کمک بگیرد تا رازش را کشف کند.

Enola Holmes 2 به صورت جهانی در Netflix در 4 نوامبر منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا