سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ایرانی

پیکر محمود جهان در بهشت زهرا آرام گرفت

مراسم تشییع پیکر محمود جهان خواننده جنوبی کشورمان صبح امروز در تالار وحدت برگزار شد.

20170802121210_1317
در ابتدای مراسم سیدمحمد میرزمانی آهنگساز و از مسئولان خانه موسیقی گفت: محمود جهان نیم قرن، عاشقانه تلاش کرد و توانست در این مدت بیش از 30 آلبوم منتشر کرد. بُعد انسانی و معرفتی او بسیار پرورش یافته بود و عاشق حضرت علی (ع) بود. با همین عشق توانست بر مشکلات و موانع پیش رویش فائق آید. از طرف خودم و خانه موسیقی درگذشت محمود جهان را تسلیت می‌گویم.
آکا صفوی خواننده جنوبی‌خوان نیز به نمایندگی از طرف گروه لیان با ابراز تسلیت خود به جامعه هنری به شروه خوانی پرداخت.
در ادامه غلامرضا صنعتگر خواننده موسیقی پاپ در سخنانی گفت:  مرحوم در روزهای پایانی عمرش به ساخت قطعه‌ای پرداخته بود که دوست داشت آن را با نام «حزن» در تلویزیون پخش کند ما برای پخش این قطعه اقدام می‌کنیم و نام آن را «خداحافظی» می‌گذاریم.
امید جهان، علی‌اکبر صفی‌پور مدیرعامل بنیاد رودکی، غلامرضا صنعتگر، اصغر همت، محمد میرزمانی، محسن شریفیان از حاضران در این مراسم بودند.
گفتنی است؛ در مراسم تشییع زنده‌یاد محمود جهان بسیاری از هنرمندان و مسئولان حضور نداشتند.
پیکر محمود جهان پس از این مراسم به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا تشییع شد تا در آنجا به خاک سپرده شود.
محمود جهان از خوانندگان بندری خوان، قدیمی و محبوب کشورمان در سال 1330 در آبادان و در محله احمدآباد به دنیا آمد و کارمند بازنشسته شرکت نفت بود.
این خواننده مشهور کشورمان که برای اجرای کنسرت در بندر ماهشهر به سر می‌برد، قرار بود در تاریخ 10 مرداد ماه به مناسبت ولادت امام رضا (ع) کنسرت اجرا کند که؛ در روز یکشنبه 8 مرداد ماه دچار عارضه قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان صنایع پتروشیمی شهرستان بندر ماهشهر دار فانی را وداع گفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا