سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

شیا لابوف ادعای اولیویا وایلد را که از فیلم «نگران نباش عزیزم» اخراج شده را رد کرد: « من خودم فیلم تو را ترک کردم»

شیا لبوف ادعای اولیویا وایلد مبنی بر اخراجش از  فیلم  Don’t Worry Darling «نگران نباش عزیزم» را رد می کند.

در استوری روی جلد ورایتی که اوایل این هفته منتشر شد، وایلد، 38 ساله، گفت که لابوف را از فیلم اخراج کرد و نقش او مرد مقابل فلورانس پیو، در نهایت به هری استایلز رسید.

او گفت: «این را به عنوان کسی می گویم که کار او را تحسین می کند. “روند او برای خلق و خوی که من در تولیداتم درخواست می کنم مناسب نبود. او روندی دارد که به نظر می رسد از جهاتی نیاز به نیروی رزمی دارد و من شخصاً معتقد نیستم که برای بهترین بازی ها  مفید باشد.”

وایلد ادامه داد: “من معتقدم که ایجاد یک محیط امن و قابل اعتماد بهترین راه برای ترغیب مردم به انجام بهترین کارهاست. در نهایت مسئولیت من در قبال تولید و بازیگرانیه که از آنها محافظت کنم. این کار من بود.”

در ایمیلی به Variety در روز پنجشنبه، شیا لبوف  به نظر وایلد پاسخ داد و ادعا کرد که او در واقع “به دلیل کمبود زمان تمرین فیلم را رها کرده است.”

او همچنین ایمیلی را که گفته بود این هفته در پاسخ به مقاله برای وایلد فرستاده، در اختیار مجله قرار داد. ورایتی ایمیل کاملی را منتشر کرد که در آن بازیگر به وایلد نوشت: “من و تو دلایل خروج من  از فیلم را می دانیم. من فیلم شما را رها کردم زیرا من و بازیگران شما نتوانستیم زمانی برای تمرین پیدا کنیم.”

در حالی که او گفت که از تعریف و تمجید وایلد از کارش “بسیار مفتخر” شده ، او گفت “در مورد این داستان که من اخراج شدم کمی گیج شده است.”

به گزارش ورایتی، لابوف همچنین پیام‌های متنی و ویدیویی را ارائه کرده است که ظاهراً وایلد دو روز پس از اینکه او گفته فیلم را ترک می کند برای او ارسال کرده و از او خواسته است که نرود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا