سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

شوک بزرگ به تیم سریال Yasak Elma ( سیب ممنوعه ) یکی از عوامل سریال جانش را از دست داده است!

فیلمبرداری سریال یاساک الما (سیب ممنوعه) که با فصل ششم خود را برای اکران آماده می کند، هنوز آغاز نشده است. با این حال، یک خبر ناراحت کننده از مجموعه، همه را بسیار ناراحت کرد. ادا اجه با پستی که دیشب گذاشته بود خبر فوت یکی از عوامل سریال را داد.
این خبر که در زمانی منتشر شد که هنوز فیلمبرداری فصل جدید این سریال آغاز نشده است، همه را ناراحت کرد. ملیسا دوگو که در این سریال به همراه ادا اجه به ایفای نقش پرداخته بود هم در حساب اینستاگرامش  اعلام کرد که همکارش Umut درگذشت.

همچنین در این بیانیه آمده فردی که ادا اجه خبر فوتش را داده، نامی از تیم پشت صحنه بوده است.  ابتدا ادا اجه خبر مرگ نام تیم فنی را با فالوورهایش به اشتراک گذاشت. هنوز معلوم نیست  علت مرگ کارمند جوان اوموت جه بوده است

ادا اجه این خبر غم انگیز را با این جمله اعلام کرد: «همکار ما اوموت در Yasak Elma در سن جوانی درگذشت. کلمات برای بیان غم ما کافی نیست، جایت بهشت ​​باشد. خداوند به خانواده شما صبر بده. باورم نمیشه اینو نوشتم قلب من شکسته است.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا