سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

رتبه بندی های شروع فصل سوم سریال Kardeşlerim ( خواهران و برادران) شوک بزرگی به وجود آورد

بینندگان سریال Kardeşlerim  (برادران و خواهران من) که از شب شنبه از ATV پخش می شد ، با هیجان زیاد منتظر فصل سوم بودند. روز شنبه ، 3 سپتامبر ، 57 مین قسمت از این سریال پخش شد. طرفداران این سریال درباره رتبه بندی ها کنجکاو بودند که نتایج آن فاش شد.

با این حال ، رتبه های پایین این سریال همه را شگفت زده کرد. در رده دوم بعد از سریال Gönül Dağı در گروه همه مردم ،  سریال Kardeşlerim  به یک نرخ بالاتر از حد متوسط ​​رسید. این یک امتیاز قابل قبوله زیرا از آغاز ماه سپتامبر است ، اما رتبه بندی هایی که در دسته AB و ABC1 کمتر از نرخ متوسط ​​بودند ، همه را شوکه کرده است.

طرفداران سریال  Kardeşlerim انتظار چنین نرخ پایین را نداشتند.

با شروع مدارس رتبه  سریال  Kardeşlerim ، دوباره افزایش می یابد زیرا مخاطب عادت های سریالیش را از هفته آینده به دست می آورد. با این حال ، آغاز فصل سوم سریال  Kardeşlerim انتظار به همان اندازه که انتظار می رفت خوب نبود

با این حال ، هنگامی که هیجان داستان دوباره میلیون ها نفر را تحت تأثیر قرار دهد ، هر دو رتبه افزایش می یابد و این سریال فصل خوب دیگری خواهد داشت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا