سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

باشاک گومولجینلی اوغلو شخصیت قاضی نوا سریال قضاوت با سریال جدیدش برمیگردد

مشتاقانه منتظر فصل جدید سریال Yargi (قضاوت) کانال دی که در فصل گذشته اثری ماندگار از خودش بر جای گذاشت هستیم . با این حال چند وقت پیش مشخص شد که جدایی هایی در این سریال وجود خواهد داشت. در تابستان مشخص شد که باساک گومولجینلی که به عنوان قاضی نوا در Yargı توجه ها را به خودش جلب کرده بود و به خاطر بازی اش مورد تحسین قرار گرفته بود، سریال را ترک کرد.

باشاک گومولجینلی اوغلو که با سریال Yargı بسیار محبوبه، با سریالی جدید به راهش ادامه می دهد.

گومولجینلی اولین بار برای سریال Erkenci Kuş (پرنده سحرخیز ) شناخته شد. بعد از این سریال یکی از قابل توجه ترین سریالهای او شخصیت Pırıl بود که در سریال Sen Çal Kapımı (تو درم را بزن ) بازی کرد. او پس از این سریال با شخصیت نوا در سریال Yargı بسیار محبوب شد.

گومولجینلی اکنون در حال آماده شدن برای بازگشت به سینما با سریالی به نام سپاهی است. جزئیات سریالی که قرار است از شبکه شو تی وی پخش شود هم کم کم مشخص می شود.

سریال سپاهی که یکی از تولیدات بلندپروازانه شبکه شو تی وی خواهد بود، تجربیات شخصیتی به نام کورکوت علی ترک اوغلو را که توسط سازمان اطلاعات مطرح شده روایت می کند. این سریال به نویسندگی علی دوغانچای و کارگردانی هاکان اینان در اواخر اکتبر با مخاطبان روبرو خواهد شد.

این پروژه قرار است مانند سریال Çukur (گودال) یک کار طولانی مدت باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا