سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

بعد از یک فصل سخت در سریال بن بست دل ایرم حلواجی اوغلو مشتاق بازگشت است

ایرم حلواجی اوغلو بازیگر مشهوری که این فصل را با شخصیت زینب  در سریال تلویزیونی با نام Yürek Çıkmazı (بن بست دل) بازی کرده بود، با موفقیت به پایان رساند، اکنون در حال لذت بردن از تعطیلات است. این بازیگر با شرکت در رویدادهای خاص هر زمان که فرصت داشته باشد، ترجیح می دهد در مطالعاتی در مورد آینده جهان شرکت کند.

ایرم حلواجی اوغلو گفت: جهان پروژه ای پایدارتر، سبزتر و هوشمندتر برای آینده ما و نسل بعدی است. ما یاد خواهیم گرفت که چه کاری می توانیم برای آینده خود و دنیای خود انجام دهیم.

این بازیگر که تابستان را به تورهای گردشگری گذراند، توضیح داد که تعطیلاتش در  بدروم خوب بوده است. این بازیگر معروف با توضیح اینکه برنامه تعطیلات جدیدی وجود ندارد و می تواند شروع به کار کند، به نظر می رسد مشتاق بازگشت به صحنه فیلمبرداری است.

این بازیگر که نقش اول سریال Yürek Çıkmazı را به همراه آلپ نوروز بازی کرد، در این پروژه که داستانی عمیق و پر درام دارد، روند کاری فشرده ای را پشت سر گذاشت. اگرچه این فضای فشرده کاری در سریال Yürek Çıkmazı (بن بست دل) اخیراً به پایان رسیده است، به نظر می رسد ایرم حلواجی اوغلو مشتاق بازگشت دوباره به صحنه فیلمبرداری است.

ایرم حلواجی اوغلو گفت: من می توانم کار را شروع کنم. چیزهایی وجود دارد که من  با آنها صحبت کرده ام، اما هیچ چیز روشن نشده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا