سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دختر مگان مارکل و پرنس هری ، لیلیبت دیانا ، رسماً به لیست جانشینی سلطنت اضافه شد.

دختر مگان مارکل و پرنس هری ، لیلیبت دایانا ، به طور رسمی به  جانشینان سلطنت اضافه شده است – هفت هفته پس از تولد او در بیمارستان کلبه سانتا باربارا در کالیفرنیا.

وب سایت رسمی Royal.UK روز دوشنبه به روز شد تا لیلیبت را به عنوان هشتمین جانشین سلطنت انگلیس معرفی کند.  او در یک جایگاه پشت برادر بزرگش ، آرچی ، 2 ساله و دو مکان عقبتر از پرنس هری است که در حال حاضر در رده ششم سلطنت ملکه الیزابت قرار دارد.

مگان در این لیست به عنوان سلطنتی نیست چه بچه دنیا آورده باشند چه نه و همچنین بقیه همسرها : کیت میدلتون , مایک تیندال و سارا “فرگی” فرگوسن ، دوشس یورک.

مبنای حقوقی خط جانشینی به قرن هفدهم و سلطنت ویلیام سوم (در غیر این صورت ویلیام نارنجی معروف است) برمی گردد. این مورد اخیراً در سال 2013 برای خاتمه بخشیدن به سیستم حق ارشدی مردان اصلاح شد ، که به طور خودکار وراث مرد را بالاتر از خواهرانشان در صف جانشینی قرار می داد.

در همان زمان ، این اصلاحات همچنین یک قاعده تاریخی را حذف کرد که یک سلطنتی در صورت ازدواج با یک کاتولیک رومی نمی توانست موقعیت خودش را در لیست حفظ کند. این تغییرات از مارس 2015 به اجرا درآمد – اما فقط در مورد فرزندان سلطنتی پس از 28 اکتبر 2011 اجرا می شود.

در حال حاضر شاهزاده جورج ، پرنسس شارلوت و پرنس لوئیس در جایگاه های 3 تا 5 در لیست قرار دارند ، پشت پدر و پدربزرگشان ، پرنس چارلز ، که اول صف است و وارث سلطنت انگلیس است.

پرنس چارلز ، 72 ساله ، همچنین رکورددار طولانی ترین وارث مشهور در تاریخ بریتانیا است ، زیرا از زمان سلطنت شاهزاده خانم الیزابت در 6 فوریه 1952 این سمت را به عهده داشت. شاهزاده ولز  در آن زمان فقط 3 سال داشت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا