سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

مشخص نیست که چرا سریال Tuzak با بازی آکین آکینوزو رتبه بندی را از دست می دهد!

قسمت دوم سریال Tuzak  (تله) از تی وی  8 پخش شد.  بسیاری از طرفداران سریال های تلویزیونی نظراتشون را در مورد هیجان انگیز و زیبا بودن آن در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند. طرفداران آکین آکینوزو هم شخصیت وکیل اوموت را دوست داشتند و هم گفتند که از پیشرفت سریال بسیار راضی هستند.

قسمت اول سریال Tuzak با کسب نتایج پایین در رتبه بندی همه را شگفت زده کرد. در واقع به نظر می رسد هر چیزی که مخاطب به دنبال آنه تا سریال امتیاز بسیار خوبی بگیرد در این داستان است. سریال Tuzak پروژه ای است که انتظار می رود هم با نقش های اصلی، هم داستان قوی و هم با عناصر هیجان و کنجکاوی، رتبه های خوبی دریافت کند. در شبکه های اجتماعی، بسیاری از طرفداران سریال های تلویزیونی توجه شان را به این وضعیت جلب می کنند و از احتمال گرفتار شدن در بلوک رتبه بندی سریال Tuzak که آن را بسیار با کیفیت توصیف می کنند، بسیار می ترسند.

به همین دلیل نتایج پایین قسمت دوم همه را نگران می کند. این سریال که توانسته با رتبه بسیار پایین رتبه چهاردهم را در گروه همه افراد به خودش اختصاص دهد، در گروه AB پنجم و در ABC1 در رتبه هشتم قرار گرفت.

بینندگان زیادی وجود دارند که می گویند، “امیدوارم این سریال  ارزشی را که شایسته است به دست آورد و قربانی رتبه بندی ها نشود.” بینندگان زیادی هستند که می خواهند سریال تله برای مدت طولانی روی پرده بماند و عنوان می کنند فیلمنامه ای با کیفیت و موفق است.

سریال Tuzak محصولیه که نه تنها در ترکیه بلکه توسط طرفداران خارج از کشور هم با علاقه دنبال می شود. سریال Tuzak  که با صحنه‌های هیجان‌انگیز و اکشنش جلب توجه می‌کند، با هارمونی خوب بازیگران اصلی آکین آکینوزو و بنسو سورال هم مورد تحسین قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا