سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

آرنولد شوارتزنگر عکسی زیبا از مادرش را از «سال‌ها پیش» به اشتراک می‌گذارد‌

آرنولد شوارتزنگر در تعطیلات به یاد مادرش می افتد.

روز دوشنبه، ستاره 75 ساله The Terminator، تصویری شیرین از مادرش را که در کنار درخت کریسمس پر از تزیینات رنگارنگ و شمع های آویزان ایستاده بود، به اشتراک گذاشت. این سنت مرسوم در اوایل قرن هفدهم در میان آلمانی ها شکل گرفت و هنوز در بسیاری از مناطق آلمان و مناطق اطراف آن جشن گرفته می شود.

شوارتزنگر در توضیح این ادای احترام صمیمانه نوشت: “امیدوارم کریسمس همگی شما مبارک! این عکسی از مادرم در کنار درخت کریسمس سال ها پیشه که در خبرنامه جدیدم به اشتراک گذاشتم.”این شمع های واقعی هستند که روی درخت آویزان شده اند!»

این بازیگر اتریشی الاصل برای اولین بار عکس تعطیلاتش را در خبرنامه ماهانه خود که در مارس 2021 راه اندازی کرد به اشتراک گذاشت.

شوارتزنگر در توضیح این عکس نوشت: “کریسمس مبارک! از این شادی تعطیلات برای تقویت پمپ های خود استفاده کنید و از وقت خود با خانواده خود لذت ببرید.”

سال گذشته، او تعطیلات کریسمس را با اهدای 250000 دلار برای تهیه 25 خانه برای جانبازانی که در خیابان های لس آنجلس زندگی می کردند، جشن گرفت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا