سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

رویاهای گورکم سویندیک شخصیت علی در سریال پرندگان آتشین در طول سال ها تغییر کرده است

گورکم سویندیک که در رویاپردازی افق وسیعی دارد، در سریال تلویزیونی Ateş Kuşları (پرندگان آتشین) با بازی شخصیت علی مخاطبان را تحت تاثیر قرار می دهد.

گورکم سویندیک که خانواده اش را در مرکز زندگیش قرار داده و با رسیدن به اهدافش یکی یکی در مسیر بازیگری اش پیشرفت می کند، گفت که مهمترین معتمد او همسرش است. این بازیگر توضیح داد که آنها گروه کوچکی از دوستانشان دارند و او زندگی شادی دارد.

این بازیگر با تاکید بر اینکه دوستانش چیزی برای شکایت کردن ندارند، گفت: بزرگترین سرگرمی اش ساز است. این بازیگر با بیان اینکه در تلاش برای نواختن ویولن است، تاکید کرد: مهمترین سرگرمی او در 1.5 سال اخیر گذراندن وقت با پسرش بوده است.

گورکم سویندیک که تاکید کرد آرزوی او آرامش و سلامتی است، گفت:

“من خیلی خواب می بینم. اما اخیرا آرزوهای من، یا بهتر است بگوییم رویای من، آرامش و سلامتی است. من می خواهم در شغلم به جاهای خیلی خوبی برسم. من می خواهم در کارهای بسیار خوب شرکت کنم. من می خواهم بتوانم کارم را به درست ترین و بهترین شکل انجام دهم. من چنین رویاهای زیبایی دارم.»

گورکم سویندیک با تاکید بر اینکه سابقه ورزشی دارد و می تواند یک ورزشکار بسیار خوب و پرتلاش باشد، گفت: من سابقه ورزشی دارم. قطعا فکر می کردم می توانم ورزشکار بسیار خوبی باشم. من خیلی جاه طلب بودم، خیلی سخت کوش بودم. اگر بازیگر نبودم، ورزشکار خوبی می شدم.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا