سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دالی پارتون اطلاعات نادری از ازدواج 56 ساله اش با کارل توماس دین به اشتراک می گذارد.

دالی پارتون درباره ازدواجش با همسرش کارل توماس دین صحبت می کند.

در یک مصاحبه جدید، نماد موسیقی کانتری 76 ساله، دیدگاه نادری را از ازدواج 56 ساله اش به اشتراک گذاشت و راز ازدواج طولانی مدت و موفقشان را فاش کرد.

دالی با Entertainment Tonight به اشتراک گذاشت: «فکر می‌کنم در طول سال‌ها با کارل تقریباً درباره همه چیز صحبت کرده‌ام، و ما افراد متفاوتی هستیم. اما ما خیلی خوب با هم کنار میایم.»

دالی توضیح داد: “او یک جورهایی تنهاست، بنابراین وقتی من در خانه هستم واقعاً دوست ندارد با کسی جز من باشد – منظورم اینه که او کسی نیست که زیاد بیرون بیاید و معاشرت کند.” او زندگی کردن را دوست دارد. در مزرعه، همانطور که او در تمام این سال ها از ملک مراقبت می کند، و بعد، ما فقط باید در مورد آن صحبت کنیم.

دالی علیرغم اختلافاتشان گفت که خنده آنها را به هم نزدیک می کند.

او گفت : «او عاشق موسیقیه، اما اصلاً در کار موسیقی نیست، بنابراین ما چیزهای مختلفی برای صحبت داریم، دنیای او و دنیای من، و ما واقعاً خوب با هم کنار میایم. ما عشق و احترام زیادی برای یکدیگر قائل هستیم، و فکر می‌کنم کلید این ازدواج طولانی همینه.»

دالی و کارل اولین بار در دهه 60 در یک خشکشویی با هم آشنا شدند و از آن زمان تاکنون با هم هستند.

ما در واقع 56 سال است که ازدواج کرده ایم، اما 58 ساله که با هم هستیم. “این مدت زمان زیادی برای انجام هر کاری است.»

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا