سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

هازل کایا با وضعیت بارداریش برای کمک به زلزله زدگان می رود! نورگل یشیلچای و مژده اوزمان آنجا هستند.

نام های معروف از Babalatv، کانال برنامه “Mevzular Açık Mikrofon” ارائه شده توسط Oğuzhan Uğur که با پخش در یوتیوب توجه ها را به خودش جلب کرده، به دلیل کمک های جمع آوری شده برای زلزله زدگان حمایت می کنند.

بسیاری از نام‌های مشهور از جمله کرم بورسین و اسماعیل دمیرچی با فیلم‌های ضبط شده در تلاش برای جمع‌آوری کمک‌ها برای فاجعه زلزله در 10 استان هستند.

در نهایت هازال کایا، مژده اوزمان، نورگل یشیلچای از جمله اسامی بودند که برای کمک  آمدند.

هازال کایا که دومین فرزندش را باردار است و قراره به زودی به دنیا بیاید، از جمله نام هایی بود که  برای زلزله زدگان کمک جمع کرد.. کایا سعی کرد با ویدیویی که با آمدن به مرکز گرفته شده است، در شبکه های اجتماعی با مردم ارتباط برقرار کند.

هازل کایا گفت: «ما با فاجعه قرن روبرو هستیم. کمک شما بسیار مهمه، ما انتظار حمایت شما از AHBAP را داریم. ما اینجا با پدرم در تلویزیون کار می کنیم.

نورگل یشیلچای گفت: «ما از زلزله بسیار متاسفیم. البته کمک می آید. بچه ها اینجا سخت کار می کنند. همه تلاش خود را می کنند، تمام ترکیه، اما به کمک بیشتری نیاز است.

مژده اوزمان که با شخصیت Alev به روی پرده آمد و در سریال Kızılcık Şerbeti (شربت زغال اخته) بازی کرد نیز از تلاش ها برای جمع آوری کمک برای زلزله زدگان از طریق babalatv حمایت کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا