سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

تام سایزمور بازیگر «نجات سرباز رایان» به دلیل آنوریسم مغزی در شرایط بحرانی در بیمارستان بستری شد

این بازیگر بامداد یکشنبه در خانه‌اش در لس‌آنجلس بیهوش پیدا شد و نماینده‌اش به هالیوود ریپورتر گفت وضعیت سلامتی‌اش «تحت نظر» است.

چارلز لاگو، سخنگوی او به هالیوود ریپورتر گفت: تام سایزمور، بازیگر نقش نجات سرباز رایان، به دلیل آنوریسم مغزی در بیمارستان بستری شده است.

سایزمور یکشنبه در خانه‌اش در لس‌آنجلس در حوالی ساعت 2 بامداد بیهوش پیدا شد، پس از آن که با اورژانس پزشکی تماس گرفت به زمین افتاد. پس از پیدا شدن، این بازیگر به بیمارستان لس آنجلس منتقل شد، جایی که اکنون در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر است. نماینده سایزمور می‌گوید خانواده او «آگاه هستند و منتظر به‌روزرسانی پزشکی می باشند».

لاگو گفت:

او در حال حاضر در شرایط بحرانی است و در وضعیت در حال انتظار قرار دارد. ( مانیتورینگ)

سایزمور بیشتر به خاطر بازی در نقش گروهبان مایک هوروات در نجات سرباز رایان شهرت دارد. این فیلم با بازی تام هنکس، چهار جایزه اسکار از جمله بهترین کارگردانی و شش نامزدی دیگر از جمله بهترین فیلم در مراسم سال 1999 به دست آورد.

این ستاره 61 ساله که به خاطر نقش‌هایش در اکشن‌های دهه 90 مشهور شد، همچنین در فیلم قاتلین بالفطره اثر کوئنتین تارانتینو به کارگردانی الیور استون ظاهر شد. حضور او به عنوان ستاره مهمان در آخرین فصل سریال پرفروش نتفلیکس کبرا کای از جمله کارهای اخیر او هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا