سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

منبع می گوید: “بریتنی اسپیرز” از مستند جدید غیرمجازش درباره زندگی اش “آگاه است.”

بریتنی اسپیرز از مستند تازه منتشر شده نیویورک تایمز درباره زندگی اش مطلع است.

یک منبع به ET گفت که این خواننده 39 ساله برای اولین بار از طریق تیم خود در مورد  بریتنی اسپیرز فرامینگ شنیده است. این پروژه غیرمجاز جمعه گذشته در FX و Hulu به نمایش درآمد و به بررسی همه چیز از محبوبیت بریتنی تا نقشش در رسانه ها و  نبرد محافظه کاری با پدرش جیمی اسپیرز پرداخته است.


این منبع می گوید: “او همیشه از هر نسخه جدید مهمی که مربوط به زندگی و حرفه او باشد آگاه بوده و این برایش فرقی  نداشته است.” “او این مستند را ندیده چون هرگز دوست ندارد روی آنچه دیگران درباره او می گویند تمرکز کند.”

یک موضوع از این مستند که بسیاری از طرفداران در شبکه های اجتماعی به آن واکنش نشان داده اند ، رابطه سابق بریتنی با جاستین تیمبرلیک ،است. تصاویر مربوط به اوایل سال 2000 نشان می دهد .

به عنوان مثال ، طی یک مصاحبه با دایان سویر از سال 2003 ، از بریتنی سوال می شود ، “جاستین به تلویزیون رفته است و تقریباً گفته است که قلب او را شکستی. تو این کار را کردی ؟” در همین حال ، در مصاحبه رادیویی نیویورک ، از جاستین سوال شد که آیا او و بریتنی تاکنون با هم خوابیده اند یا خیر ، و او  به شوخی پاسخ داد: “خوب ، بله ، من این کار را کردم!””

منبع ET می گوید که بریتنی “علاقه ای به درگیر شدن هرگونه جزئیات در مورد با رابطه گذشته اش با جاستین تیمبرلیک ندارد.”

“او نمی خواهد طرفدارانش در مورد جاستین  صحبت منفی کنند زیرا او ارزش زیادی نسبت به جاستین و همسرش [جسیکا بیل] قائل است. . او از اینکه مردم الان در این باره چگونه صحبت می کنند خندید. این خیلی مدتها پیش اتفاق افتاده است” ا. “در حال حاضر ، تمرکز بریتنی بر روی گرفتن برخی پروژه های جدید است. 

سامانتا استارک ، تهیه کننده و کارگردان بریتنی اسپیرز فرامینگ ، در اوایل ماه جاری به ET گفت که نیویورک تایمز تلاش کرد مستقیماً با بریتنی ارتباط برقرار کند ، اما مصاحبه ای با او برای این مستند انجام نداد.

او  گفت: “از آنجایی که بریتنی چنین حلقه تنگی در اطراف خود دارد ، بخشی از آن به دلیل محافظه کاری است ، یا به دلیل محافظه کاری مجاز است که چنین باشد ، روزنامه نگاران واقعاً نتوانسته اند آزادانه با او مصاحبه کنند.” “ما ، به عنوان نیویورک تایمز ، با او مصاحبه نکرده ایم ، زیرا می خواهیم این کار را آزادانه انجام دهیم ، هیچ کس سعی در تنظیم سخنان او یا هر چیز دیگری ندارد. و اینجوری احساس می شود  که شما نمی توانید از بریتنی سوال کنید.

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا