سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار حوادث

زنی پس از یک سال اسارت در پمپ بنزین نیوجرسی از دست آدم ربایانش فرار کرد!

مردی در نیوجرسی پس از اینکه یک زن را نزدیک به یک سال در اسارت نگه داشته بود، دستگیر شد.

به گفته دفتر دادستانی کل ایالت نیوجرسی، ظاهراً جیمز دبلیو. پاریلو جونیور در طول سال گذشته یک قربانی ناشناس را بر خلاف میل خود در یکی از اقامتگاه های شهرستان برلینگتون نگه داشته، او را تحت کنترل گرفته بود و تهدید می‌کرد که در صورت فرار او را خواهد کشت.

با این حال، در 7 فوریه بود که قربانی فرار خطرناک خود را انجام داد، جایی که او از محل سکونت گریخت و با دوچرخه به سمت پمپ بنزینی در آن نزدیکی حرکت کرد – در حالی که مهاجم وی را از نزدیک تعقیب می کرد.

در فیلم‌های نظارتی، زنی دیده می‌شود که به پمپ بنزین می‌رسد و به سرعت وضعیت خود را توضیح می‌دهد، قبل از اینکه او را به دفتر پشتی ببرند، جایی که او را پشت در قفل شده تا رسیدن مقامات امن نگه داشت. پاریلو کمی بعد به پمپ بنزین رسید و در فیلم‌های نظارتی دیده می‌شود که تلاش می‌کند وارد در بسته شود و به او می‌گوید: «تو نمی‌خواهی این کار را انجام دهی».

مقامات سپس در محل حاضر شدند و شروع به بازجویی از پاریلو کردند که از ارائه نام واقعی خود امتناع کرد، و منجر به بازداشت وی به دلیل ممانعت از اجرای قانون شد. بازرسان بعداً دریافتند که قربانی سال گذشته در یک پمپ بنزین نیومکزیکو با پاریلو ملاقات کرد. او آن زمان خود را “برت پارکر” معرفی کرد. مقامات می گویند که متهم از او خواست تا به آریزونا سفر کند و این دو در نهایت به رابطه کوتاه خود پایان دادند. با این حال، بنا به گفته بازرسان، پاریلو به او این احساس را داد که «نمی‌تواند رابطه را ترک کند». ظاهراً مجرم 57 ساله تلفن وی را گرفته، از کارت های اعتباری او استفاده کرده و به او اجازه تماس با اعضای خانواده اش را نداده است.

سپس، در اواخر سال 2022، این زوج به کانتی برلینگتون رسیدند، جایی که پاریو اتاقی را در طبقه دوم شهرک محل اقامت، تحت نام مستعار خود اجاره کرد، و در آنجا ماندند، البته تا زمانی که قربانی فرار کرد.

مدیر جایگاه به مقامات گفت وقتی این زن به پمپ بنزین رسید، وحشت زده بود :

او می‌لرزید، به سختی می‌توانست حرف‌هایش را به زبان بیاورد، اما مدام می‌گفت: «بیش از یک سال است که من را برخلاف میلم نگه داشته است. او مرا ربود.»

این زن خوش شانس بود که اپراتور پمپ بنزین برای کمک به او آنجا بود.

یکی از افسران در استشهادیه‌ای که پلیس ارائه کرد، نوشت که قربانی « فرصت پیدا کرد» و فرار کرد و افزود که ادعای خشونت و تلاش برای خفه کردن قربانی، با علائمی که روی گردن وی آشکار بود مطابقت دارد. پاریلو بعداً اعتراف کرد که اینکار را انجام داده است.

مت پلاتکین دادستان کل بعدا توضیح داد که مظنون ممکن است رفتار مشابهی را در ایالت های دیگر انجام داده باشد:

ما در حال تماس با مجریان قانون در سراسر حوزه های قضایی هستیم تا افراد دیگری را که ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد متهم داشته باشند شناسایی کنیم. تحقیقات ما ادامه دارد و ما متعهد به انجام هر کاری هستیم تا اطمینان حاصل نماییم که عدالت را برای این بازمانده اجرا می کنیم.

طبق اسناد دادگاه، مظنون در حال حاضر در زندان کانتی برلینگتون نگهداری می شود و در انتظار محاکمه به اتهام آدم ربایی درجه یک، دو فقره ضرب و جرح، مهار جنایی و ممانعت از اجرای قانون است. پرل میناتو، مدیر بخش عدالت کیفری، توضیح داد:

این اتهامات، در صورت اثبات، نشان دهنده سطحی از رفتار غارتگرانه است که می تواند برای هر کسی که با این متهم برخورد می کند، خطر بالقوه ایجاد کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا