سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکی

گیزم کاراجا و هازال سوباشی : کمک ما هرگز پایان نخواهد یافت

نام‌های معروف گیزم کاراجا و هازال سوباشی که در فعالیت‌های کمک‌رسانی AHBAP در هاتای شرکت داشتند، در شهر نیشانتاشی دیده شدند.

این دو نام معروف گفتند تمام تلاششان را به کار بستند و کمک هایشان ادامه خواهد داشت.

پس از دو زلزله بزرگ در قهرمان مرعش، تمام ترکیه یک دل شد. نام های معروف در تلاش برای التیام زخم های فاجعه ای هستند که از آن به عنوان فاجعه قرن ترکیه یاد می شود. برخی در حال تهیه بسته های کمکی، برخی در حال تحویل غذا و برخی نیز در حال عیادت  از زلزله زدگان هستند.

گیزم کاراجا و هازال سوباشی بازیگران مشهوری که به منطقه زلزله زده رفته بودند و به زلزله زدگان روحیه دادند و غذا توزیع کردند در شهر نیشانتاشی مشاهده شدند.

گیزم کاراجا گفت:

ما 15 تا 16 روز است که تمام تلاش خود را انجام داده ایم. تا جایی که می توانیم کمک میکنیم. ما در این زمینه دستاوردهای زیادی داشته ایم. من می دانم که زخم ها به سختی قابل التیام خواهند بود، اما کمک ادامه خواهد داشت.

کاراجا،  در ادامه گفت:

وضعیت بسیار سختی است. ما نمی توانیم بفهمیم که آن مردم در چه حالی هستند. تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که کمک هایی را که می فرستیم به روستاهایی که نیاز دارند برسانیم تا بتوانیم مردم را در شهر چادری اسکان دهیم. و بچه ها را در آغوش بگیریم. من نمی دانم چگونه به حالت عادی برگردیم و بهبود پیدا کنیم، اما ما تمام تلاش خود را می کنیم.

هازال سوباشی گفت:

ما بسیار متاسفیم. همه ما بسیار متاسفیم. همه ما سعی می کنیم کمک کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا