سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیهدسته‌بندی نشده

بورجو بیریجیک در حال لذت بردن از تعطیلات بعد از پایان سریال دختر پشت پنجره هست..

سریال Camdaki Kız (دختر پشت پنجره) که از کانال دی پخش می‌شد و همیشه در صدر لیست‌ها قرار داشت عصر پنجشنبه فصل دوم را در صدر به پایان رساند!

این سریال که در آن بازیگران مطرحی بازی کردند، به دلیل داستان و بازیگری اش قابل تقدیر است.

قبل از فیلمبرداری فصل پایانی سریال، کمپانی سازنده OGM همه بازیگران را برای چند روز به تعطیلات به قبرس برد. عکسهای جالبی از این تعطیلات در شبکه های اجتماعی بازیکنان به اشتراک گذاشته شد.

بعد از فصل پرمشغله متوجه شد که بازیگرانی که با هم به تعطیلات رفته بودند روحیه بسیار خوبی داشتند.

بورجو بیریجیک یکی از نقش های اصلی این سریال که با پایان فصل دوباره نفس مخاطب را  حبس کرد، به عنوان قهرمان اصلی داستان جزو خسته ترین بازیگران است.

بیریجیک که در طول فصل بدون وقفه کار می کرد، درست پس از تمام شدن سریال به همراه همسر عکاسش Emre Yetkin به تعطیلات رفت و  در یونان نفسی تازه کرد. پست های این بازیگر از تعطیلاتش در جزایر یونان با علاقه زیادی دنبال می شود.

این بازیگر که هر از چند گاهی به جمع بچه‌هایی که در خیابان‌ها توپ بازی می‌کنند می‌پیوندد و با لباس‌های رنگارنگ و ژست‌های تعطیلاتش جلب توجه می‌کند، حالا در حال استراحت، آفتاب گرفتن و تفریح ​​است…

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا