سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

چرا جیم کری بعد از «سونیک 2» از هالیوود فاصله می گیرد؟

جیم کری در حال دور شدن از هالیوود هست. Denny Directo از ET در اولین اکران Sonic the Hedgehog 2 در لس آنجلس  روز سه شنبه با جیم کری صحبت کرد و کری گفت که بعد از دنباله سونیک می خواهد از بازیگری استراحت کند.

کری به شوخی گفت: قبل از اینکه به کسی سیلی بزنم باید از اینجا بروم. “راستش را بخواهید، من احساس می کنم چیزهای زیادی وجود دارد چون من برای مدت طولانی مشغول بودم، چیزهای مهمی هست که نادیده گرفته ام. مثلاً، ۲۵ سال از تئاتر Mystery Science وجود دارد که باید به آن برسم. و نقاشی هم هست. من نقاشی می‌کنم. NFT‌ها را منتشر می‌کنم. به زودی آن را در توییتر اعلام می‌کنم. و اینها هنوز برای من تا حدی سرگرم‌کننده هستند.”

در دنباله سونیک، کری نقشش را به عنوان شخصیت شرور فیلم، دکتر روباتنیک، تکرار می‌کند، که این بار با ناکلز (ادریس البا) متحد می‌شود تا زمردی قدرتمند را که توانایی نابود کردن تمدن‌ها را دارد را بدست بیاورد.

دکتر روباتنیک سومین نقشیه که کری تکرار می‌کند ، که برای این بازیگر 60 ساله که فقط در دنباله‌های Dumb & Dumber و Ace Ventura حضور داشت، امری نادر است.

Sonic the Hedgehog 2 در 8 آوریل اکران خواهد شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا