سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
کامپیوتر

پشتیبانی مادربردهای MSI از حافظه رم 192 گیگابایتی

کمپانی MSI به تازگی تایید کرد که مادربردهای سری ۷۰۰ و ۶۰۰ اینتل این شرکت شامل محصولات سری MEG، MPG، MAG و PRO از ۱۹۲ گیگابایت حافظه رم پشتیبانی خواهد کرد.

همه مادربردهای سری ۶۰۰ و ۷۰۰ اینتل از ماژول‌های حافظه رم ۲۴ و ۴۸ گیگابایتی DDR5 پشتیبانی خواهند کرد. همچنین گزارش شده مادربردهای مجهز به چهار اسلات DIMM از ۱۹۲ گیگابایت و مادربردهای مجهز به دو اسلات DIMM از ۹۶ گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌کنند. برای استفاده از این قابلیت کافی‌ست که بایوس مادربرد را آپدیت کنید.

MSI تایید کرد مادربردهای سری MEG، MPG، MAG و PRO مبتنی چیپ‌ست‌های Z790، B760، Z690، B660 و H610 را مورد بررسی قرار داده و این محصولات می‌توانند از ماژول‌های حافظه رم ۲۴ و ۴۸ گیگابایتی استفاده نمایند.

برای استفاده از ماژول های حافظه ۲۴ و ۴۸ گیگابایتی نیازی به آپدیت سیستم عامل نمی‌باشد. این در حالی‌ست که بر اساس اعلام اینتل پردازنده های Alder Lake و Raptor Lake از ۱۲۸ گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا