سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
کامپیوتر

حافظه سالید MSI SPATIUM S270 برای ارتقای لبت تاپ یا کامپیوتر شما در دسترس است

در روزگاری ما در آن زندگی می کنیم ، درایوهای SSD به بخش اصلی زندگی مجازی ما برای استفاده  از سیستم‌های کامپیوتری (لپتاپ و دسکتاپ) مبدل شده اند  و حتی سازندگان بازی‌ها و  منتشر کنندگان سیستم‌عامل‌های نو  هم بهره از آن ها را بسیار مهم می داندد ؛ طوری که انگار بدون SSD   سیستم ناقص شما به نظر می رسد و سرعت و عملکرد آن مطلوب و دلخواه شما نیست.

با توجه به سابقه  و  اعتبار  شرکت MSI  در تولید و عرضه محصولات مربوط به عرصه گیم  و  آگاهی نیاز دقیق کاربران،  همیشه یک قدم از سایر رقبای خود جلوتر بوده است. MSI اخیرا  نیز به خاطر  ماموریت همیشگی خود یعنی به وجود آوردن تجربه ای متفاوت برای کاربران سیستم‌های کامپیوتری خصوصا آن عده و گروهی از کاربران حرفه‌ای و گیمرها، درایو SSD جدید خود  را به نام SPATIUM S270 در دسترس قرار داده است.

در تولید SPATIUM S270 از تراشه‌های سه بعدی حافظه (NAND) بهره برداری شده است  که باوجود اندازه ی کوچک، فضای ذخیره سازی بیشتری را به وجود آورده  و سرعت بالاتری نیز در اختیاز کابران و گیمرها قرار می دهد. SPATIUM S270، ۹۶۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی را در اندازه ای معادل ۲.۵ اینج ( کمتر از ۶.۵ سانتی متر) ایجاد می کند که حتی برای استفاده در لپتاپ‌ها نیز بسیار خوب به چشم می آید.

شایان به ذکر است که حافظه های SSD MSI از همین الان  با گارانتی معتبر و ۵ ساله ماتریس در کشور، برای خریداری در دسترس می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا