سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

سریال Younger: فصل هفتم فصل آخر

به نظر می رسد پایان سریال Younger  نزدیک است. به گفته یکی از بازیگران سریال ، فصل هشتم سریال TV Land وجود نخواهد داشت.

 Younger یک کمدی رمانتیک هست که  در این سریال ساتون فاستر نقش اصلی را ایفا می کند و هیلاری داف ، دبی میزار ، میریام شور ، نیکو تورتورلا ، مولی برنارد و پیتر هرمن در نقش های اصلی دیگر هستند. 

 داستان درباره مادر مجرد لیزا میلر (فاستر)  است که بعد از آنکه متوجه میشود دیگران به اشتباه او را جوان تر از سن واقعیش می‌بینند، تصمیم میگیرد که به عنوان یک زن ۲۶ ساله شروعی دوباره در حرفه‌ی شغلی و زندگی عاشقانه خودش داشته باشد. مخفی نگه داشتن زندگی شخصی اش، برای اومشکل تر می شود. در این فصل ، کلیسی (داف) به عنوان ناشر در Millennial Print در حال پیشرفت است و  در همین حال ، لیزا و چارلز (هرمان) در حال یافتن جایگاه خود هستند.

فصل ششم Younger به طور متوسط ​​امتیاز 0.13  در جمعیت شناختی 18-49 و 580،000 بیننده به دست آورد. در مقایسه با فصل پنجم ، به ترتیب 39٪ و 14٪ کاهش یافته است.  پخش فصل ششم  در سپتامبر 2019 تمام شد.

Younger در ژوئیه 2019 برای  فصل هفتم تمدید شد و به گفته داف در مصاحبه جدیدش ، این پایان سریال خواهد بود.

 داف گفته با توجه به بیماری همه گیر کرونا  بازیگران نمی توانند فیلمنامه قسمت اخر را بخوانند.  این بازیگر مطمئن است که دارن استار ، خالق سریال ، پایان رضایت بخشی را ارائه می دهد.

در حالی که ممکن است Younger به پایان برسد ، اسپین آفی درباره شخصیت داف در دست کار است.

شما چی فکر میکنید؟ آیا شما از مجموعه تلویزیونی Younger خوشتان می آید؟ فکر می کنید باید با فصل هفتم تمام شود یا برای هشتمین فصل ادامه پیدا کند؟ 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا