سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار بین المللاخبار حوادثاخبار مشاهیراخبار موسیقی

کاستا تیچ خواننده رپ پس از سقوط روی صحنه جان خود را از دست داد

کاستا تیچ خواننده رپ آفریقای جنوبی ساعاتی پیش در جریان یک جشنواره موسیقی بر روی صحنه سقوط کرد و درگذشت.

تیچ، 28 ساله، که نام اصلی او کنستانتینوس تسوبانوگلو بود، در حال اجرا در جشنواره بود که سقوط کرد. بر اساس گزارش ها، قبل از سقوط دوباره به او کمک شد تا روی پای خود بایستد. پیش از تایید مرگ وی توسط خانواده اش در اینستاگرام، فیلم این حادثه در شبکه های اجتماعی دست به دست شد. خانواده تسوبان اوغلو با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشتند با درد عمیقی که در این لحظه متحمل هستیم مجبور به اعتراف به درگذشت او هستیم، همچنین ما از آن امدادگران اورژانس و همه کسانی که در آخرین ساعات زندگی حضور داشتند سپاسگزاریم.

علت مرگ به اشتراک گذاشته نشده است.

الترا آفریقا جنوبی جایی که خواننده رپ قبل از مرگش در حال اجرای برنامه بود بیانیه زیر را منتشر کرد:

کاستا صدایی جذاب در میان صحنه آماپیانو آفریقای جنوبی بود یک رپر، رقاص، خواننده، ترانه سرا، همکار و دوستی برای کل جشنواره.

سبک رپ او فرهنگ بومی آفریقای جنوبی، سبک و زبان‌های بومی خود را با طعم‌های بین‌المللی مانند موسیقی ترپ که در صحنه هیپ هاپ آتلانتا در ایالات متحده سرچشمه می‌گیرد، ترکیب کرد. موفق ترین آهنگ او تا به امروز آهنگ بیگ فلکسا بود که او را در سراسر آفریقا و تیک تاک به شهرت رساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا