سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

نقش اصلی فصل چهارم «فارگو» به کریس راک رسید

کریس راک کمدین مشهور امریکایی به جمع بازیگران فصل چهارم سریال «فارگو» پیوست. او نقش رئیس تشکیلات مافیایی آفریقایی-آمریکایی را بازی خواهد کرد که در دهه ۱۹۵۰ در شهر کانزاس به جنگ مافیای ایتالیایی می‌رود.

_chris-rock-2

راک درباره همکاری با نواه هالی خالق این سریال گفت: «من یکی از طرفدارهای «فارگو» هستم و بی‌صبرانه منتظر کار کردن با نواه هستم.» جان لندگراف مدیر شبکه اف‌ایکس روز جمعه خبر تولید و پخش فصل چهارم این سریال را داده بود. فیلمبرداری فصل چهارم قرار است در سال ۲۰۱۹ آغاز شود.
در خلاصه داستانی که برای «فارگو» جدید منتشر شده، آمده که دو گروه از مهاجران از اروپا و امریکا که تشکیلات مافیایی دارند، در شهر کانزاس ایالت میزوری به هم می‌رسند. آنها به شکل موازی بخشی از اقتصاد زیرزمینی شهر را در دست دارند و برای محکم کردن صلح بین خود، پسران بزرگ روسای دو مافیا در اختیار دیگری قرار گرفته است.

راک نقش رئیس مافیای سیاهپوستان را بازی می‌کند که پسر خود را تسلیم رئیس مافیای ایتالیایی کرده و در عوض پسر او را بزرگ می‌کند. اما وقتی رئیس مافیای ایتالیایی برای یک جراحی ساده به بیمارستان می‌رود و می‌میرد، همه چیز تغییر می‌کند.

این کمدین و کارگردان امریکایی قبلا تجربه همکاری با شبکه اف‌ایکس در مقام تهیه کننده را داشته و حالا در «فارگو» نقش اصلی را بازی خواهد کرد و نخستین بازیگر سیاهپوست خواهد بود که این نقش را بر عهده می‌گیرد.هالی خالق «فارگو» که سریال «لژیون» را هم ساخته، این روزها درگیر کارگردانی اولین فیلم بلند سینمایی خود هم هست که با نام «نقطه آبی کمرنگ» با بازی ناتالی پورتمن ساخته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا