سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

انتخاب تیموچین اسن و شوکت چوروه در یک سریال عالی بود!

اولین قسمت از سریال  «Tetikçinin Oğlu» (پسر تیرانداز) که سه شنبه شب از شبکه فاکس پخش شد، معرفی سریعی داشت. حضور تیموچین اسن و شوکت چوروه در نقش‌های اصلی سریال خیلی خوشحال کننده بود. هر دو نام هایی هستند که بازی های بسیار موفقی ارائه می دهند.

طرفداران سریال  که دوست داشتند تیموچین اسن و شوکت چوروه را در یک سریال کنار هم بگذارند، به سریال Tetikçinin Oğlu جذب شدند. رتبه بندی قسمت اول سریال نیز متوسط بود که می توان آن را شروع خوبی دانست.

به خصوص در فضایی که همچنان بسیاری از سریال های بلندپروازانه تلویزیونی رتبه های پایینی دریافت می کنند، افتتاح سریال  Tetikçinin Oğlu با ریتینگ تا 4 را باید به عنوان یک امتیاز مهم در نظر گرفت.

با این حال، با توجه به نظرات در شبکه های اجتماعی، به نظر می رسد سریال Tetikçinin Oğlu از همان قسمت اول دل مخاطبان زیادی را به دست آورده است.

شما می توانید بسیاری از نظرات خوب را در شبکه های اجتماعی بخوانید. پست‌های زیادی وجود دارد، از کسانی که می‌گویند نمی‌توانند تلویزیون را خاموش کنند، حتی با وجود اینکه فرصتی برای دیدن  سریال ندارند، تا کسانی که فکر می‌کنند فاکس تی وی بالاخره یک سریال دلخواه قوی را روی پرده آورده است.

به این نکته هم اشاره کنیم که انتظار می رود سریال تلویزیونی «پسر تیرانداز» بزرگترین انفجار رتبه بندی قسمت دوم را داشته باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا