سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

انرژی چشمگیر اوزگه یاغیز و بوراک برکای آکگول برای طرفداران آنها خیلی خوب بود

اورگن یاغیز و بوراک برکای آکگول بازیگران سریال «Safir» در هر فرصتی ثابت می کنند که زوج خوبی هستند. این دوره ای است که در آن دو بازیگر جوان که با هم برای مجلات ژست می گیرند و با محتوای دلسوزانه در شبکه های اجتماعی ترند می شوند، شروع خوبی در حرفه شان دارند.

اگرچه سریال «سفیر» با بازی ایلهان شن به عنوان بازیگر مرد در ابتدای فصل به رتبه های بسیار خوبی دست یافت، اما اخیراً نتوانست از ریزش بینندگان جلوگیری کند.

اگرچه در داستان سریال مشکلات مختلفی وجود دارد و مخاطبان واکنش هایشان را در شبکه های اجتماعی نشان می دهند، اما از قدرت جذب قابل توجهی نیز برخوردار است.

انرژی قوی دوتایی اوزگه یاغیز و بوراک برکای آکگول بسیاری از طرفداران سریال های تلویزیونی را تحت تاثیر قرار داد. هماهنگی بین شخصیت های فرایی و یامان طرفداران این دو بازیگر جوان را به اشتراک گذاشتن پست های دیوانه کننده سوق می دهد.

علاوه بر این، طرفداران این دو بازیگر جوان مشتاقانه منتظر هر اطلاعات جدیدی از آنها هستند، چه مربوط به سریال باشد و چه نباشد.

می توان گفت که اوزگه یاغیز و بوراک برکای آکگول در پخش همدردی خود در شبکه های اجتماعی با سریال سفیر به نتایج بسیار خوبی دست یافته اند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا