سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

علاقه به آسیه و دوروک کم شده، اما زوج های سریال خواهران و برادران همچنان رسانه های اجتماعی را می ترکوند.

زوج های سریال تلویزیونی از دستور کار شبکه های اجتماعی خارج نمی شوند. بخصوص سریال Kardeşlerim (خواهران و برادران) به نظر می رسد در این مرحله از سریالهای دیگر جلوتر باشد. جوانانی که بیشتر از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند، به ویژه در سریال تلویزیونی Kardeşlerim که یک پروژه جوانانه است، گیر کرده اند.

نتایج هفته گذشته در تحقیق زوج‌های محبوب‌ترین سریال منتشر شد. در تحقیقات انجام شده توسط Somera، شخصیت های سوسن و عمر با بازی ییگیت کوچاک و لیزگه کومرت در سریال Kardeşlerim به عنوان زوج محبوب انتخاب شدند.

در جستجوی محبوب‌ترین زوج‌های سریال تلویزیونی، Yalı Çapkını (پسر طلایی) یکی از بهترین سریال‌های تلویزیونی این فصل است.

هارمونی افرا ساراچ اوغلو و مرت رمضان دمیر که تحسین میلیون ها نفر را به دست آورد، با هزاران اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی مورد قدردانی قرار گرفت.

با وجود اینکه رتبه سریال Çöp Adam  کمی کاهش یافته است، اما نکته قابل توجه اینه که علاقه به زوج پری و تامر با بازی الچین سانگو و انجین آلتان دوزیاتان در شبکه های اجتماعی کاهش نیافته و در رتبه سوم قرار دارند.

مدت ها بود که سو بورجی یازگی و انور سید یاران محبوب ترین زوج سریال های تلویزیونی در شبکه های اجتماعی در سریال Kardeşlerim بودند، اما مشخصه که اخیراً این علاقه کاهش یافته است. زوج آسیه و دوروک هفته گذشته چهارم شدند.

در رتبه پنجم زوجی از سریال Kardeşlerim قرار دارند. شخصیت های آی بیکه و برک اخیراً به میدان آمده اند. ملیس مینکاری و رجب اوستا نیز این فرصت را داشتند که در سال های جوانی به نام های محبوب تبدیل شوند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا