سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

پیامی قوی از پوستر جدید سریال Aile !

جزئیات سریال Aile (خانواده) که انتظار می‌رود در آینده نزدیک آغاز شود منتشر شد. در این سریال زوج کیوانچ تاتلیتوغ و سرنای ساریکایا را در عشق شخصیت های اصلان و دوین تماشا می کنید.

طرفداران بسیار هیجان زده هستند زیرا دو بازیگر اصلی سریال خانوادگی پس از سال ها به تلویزیون بازخواهند گشت. طرفداران سریال های تلویزیونی که توانستند کیوانچ تاتلیتوغ را در  سریال Yakamoz S-245 از نتفلیکس تماشا کنند، هفته گذشته این فرصت را داشتند که در سریال Şahmaran از نتفلیکس سرنای ساریکایا را تماشا کنند. با این حال، از آنجایی که این دو بازیگر سال هاست در سریال تلویزیونی بازی نکرده اند، علاقه طرفداران آنها به پروژه ای به نام Aile در سطح بسیار متفاوتی خواهد بود.

پوستر سریال Aile که پیش از این در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته بود هم منتشر شد و بلافاصله این پیام  را مورد توجه قرارداد. با نگاهی به پوستر سریال Aile می توانید اولین پیام را متوجه شوید که سریال تنها از دو بازیگر اصلی تشکیل نشده ، نام های بسیار مهمی در این مجموعه حضور دارند و شخصیت های فرعی هم بسیار تاثیرگذار خواهند بود.
پوستر  نشان می دهد اسامی باتجربه ای مانند نجات ایشلر، کانان ارگودر، اوشان چاکیر، لونت اولگن، امل گوکسو، نور سورر در سریال آیله حضور دارند.

هاکان بونومو فیلمنامه این سریال را نوشته است که در آن مفهوم خانواده از طریق عشق پرشور زیر سوال خواهد رفت. شما بازیگران قوی با شخصیت های بسیار متفاوت را در سریال خواهید دید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا