سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

فصل دوم سریال yalı Çapkını که حتی کوچکترین مشکلی نداشت، شاید یک ناامیدی بزرگ باشد

موجی از انتقادات در شبکه های اجتماعی از سریال The Yalı Çapkını (پسر طلایی)  به پا شده است. سریال پسر طلایی یکی از موفق ترین سریال های تلویزیونی این فصله که تیم سازنده و استار تی وی نباید با نگاهی به ریتینگ، رویای بزرگی برای فصل دوم داشته باشند. .

علاوه بر انتقاداتی که در پس‌زمینه بودن دو شخصیت اصلی در سناریوی سریال وجود دارد، مسائلی مانند برجسته‌بودن بیش از حد شخصیت پلین، ناراحتی شخصیت‌های زرین و ایفاکات و طولانی شدن داستان  یکی از بزرگترین انتقادات در شبکه های اجتماعی است.

خیلی از بینندگان می گفتند چطور فیلمنامه نویس از زوج مهمی مثل فریت و سیران استفاده نمی کند، چطور می شود دو بازیگر موفق را اینطور خرج کرد؟

در واقع بی توجهی به این انتقادات نتیجه خوبی نخواهد داشت. فیلمنامه نویسان این مجموعه تلویزیونی که پیش از این نیز رتبه های بالایی را کسب کرده بودند، گوش های خود را از انتقاد مخاطبان کر کردند و پس از آن سقوط بزرگی به وجود آمد.

در پایان فصل اول باید به انتقادات مخاطبان گوش فرا داد وگرنه رویاهای بزرگی برای فصل بعدی در نظر گرفته شده است.

این واکنش های شدید به سناریوی سریال Yalı Çapkını شاید در این فصل ضرر زیادی در رتبه بندی ایجاد نکند، اما قطعا در جذب مخاطب  برای فصل بعد مشکلاتی وجود خواهد داشت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا