سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

بازیگران، داستان، تریلر و تمام جزئیات سریال YA ÇOK SEVERSEN

سریال جدید کانال دی با امضای Ay Yapım با بازی کرم بورسین و هافسانور سانجاک‌توتان که با اولین قسمت از پنجشنبه ۶ جولای  اکران می شود، سریالی است که بی صبرانه منتظر آن هستیم.

تماشاگران مشتاقانه منتظر انرژی و هارمونی کرم بورسین  و هافسانوز سانجاک‌توتان هستند. تصویربرداری پوسترها در فضایی شاد انجام شد و تجربیات دو بازیگر مطرح در پشت صحنه فیلم هم جلب توجه کرد.

شمارش معکوس برای سریال «Ya Çok Seversen» ( اگر خیلی دوست داشته باشی) آغاز شده است که فیلمنامه آن را کوبرا سولون نوشته و علی بیلگین کارگردانی کرده است.

ویدئوی پشت صحنه از فیلمبرداری پوستر این سریال که کرم بورسین و هافسانور سانجاک‌توتان که در نقش های اصلی گرد هم آمده بودند منتشر شد. در ویدئوی منتشر شده رابطه صمیمانه و هماهنگی این دو هم اکنون مخاطب را تحت تاثیر قرار داده است.

به غیر از بورسین و سانجاک‌توتان، شریف ارول، خدیجه اصلان ،  دوروکان چلیککایا و اوزگون آکچا هم در این سریال بازی کرده اند‌.

Ya Çok Seversen داستان  شخصیت اوغوز است که پس از مرگ مادرش به مدرسه شبانه روزی فرستاده شد اما پس از اتمام تحصیلات به خانه خانواده اش باز نمی گردد و روی پای خودش در خارج از کشور زندگی می کند. به هیچ کس اعتماد نمی کند. حالا مسیرهای او به واسطه یک وصیت با لیلا که هرگز خانواده واقعی خود را نشناخت و با فریب مردم پول درمی‌آورد تلاقی خواهد کرد.

تریلر را از اینجا تماشا کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا