سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

سلما هایک ستاره اش را در پیاده روی مشاهیر هالیوود دریافت کرد.

به پیاده روی مشاهیر هالیوود خوش آمدی سلما هایک!

روز جمعه، این هنرپیشه 55 ساله دویست و هفتاد و نهمین سلبریتی شد که در مراسمی ویژه ستاره ای را در پیاده روی نمادین دریافت کرد.

هایک در طی سخنرانی اش در این مراسم دیگران را تشویق کرد که «چیزی برای دوست داشتن پیدا کنند» همانطور که او در طول سال ها سینما را دوست داشته است.

ستاره خاندان گوچی به حضار گفت: «اگر فکر می‌کنید مانند من در کاری مهارت ندارید،  خب به دنبال یادگیری مهارت باشید. “لازم نیست فقط فیلم و سینما باشد. در هر کاری که انجام می دهید بهترین باشید.”

او ادامه داد: “سعی کنید بهترین باشید و از کاری که انجام می دهید لذت ببرید.” “سخت کار کن. آماده باش. به حرف های کسی اهمیت نده. اما مهمتر از همه، وقتی خودت را دست کم می گیری به حرفهای خودت گوش نده.”

قبل سخنرانی هایک  اریک گارستی، شهردار لس آنجلس، کلوئی ژائو کارگردان برنده اسکار و آدام سندلر، بازیگر از او تعریف و تمجید کردند.

سندلر، 55 ساله، همبازی و دوستش را “یکی از بهترین بازیگران زن نسل خودشون” نامید.

این کمدین درباره هایک گفت: «تو آدم شگفت انگیزی هستید. “میدونی،. او با همه مهربانه… او بازیگری باورنکردنیه، اما صادقانه بگویم که بهترین دختره”.

ژائو، 39 ساله، در مورد حمایت هایی که هایک در لحظات سخت فیلمبرداری Eternals  از او کرد , گفت.   این کارگردان, ستاره مارول را به خاطر اینکه هم یک “بازیگر خارق العاده” و هم یک شخص فوق العاده است تحسین کرد.

ژائو به اشتراک گذاشت: «سلما فردی با استعداد و مهربانه. او زن شجاعیه, آنقدر شجاع که راه خودش را هموار  می کند و هرگز اجازه نمی دهد کسی مانعش شود.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا