سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

طرفداران بیرجه آکالای در رسانه های اجتماعی عالی هستند، اما رتبه بندی یک مشکل خواهد بود!

پخش مجموعه تلویزیونی «Bir Derdim Var » (من مشکل دارم) به عنوان یکی از تولیدات جدید جایگزین از عصر پنجشنبه آغاز شد. این سریال با بازی بیرجه آکالای  و مرت فیرات  داستانی جاه طلبانه را فاش می کند.

بیرجه آکالای به عنوان روانشناس با شخصیت نیلوفر در این سریال که به مشکلات جوانان می پردازد و مدعی یابنده راه حل برای آنهاست در مقابل مخاطبان ظاهر شد.

شخصیتی که با روش‌های مختلف راه‌حل‌هایی برای مشکلات جوانان ارائه می‌کند، برای طرفدارانی که می‌دانند بازیگر تا چه اندازه به مسائل مسئولیت اجتماعی اهمیت می‌دهد، نقش ویژه‌ای دارد.

طرفداران آکالای نیز از زمانی که برای اولین بار در مورد این سریال صحبت شد، حمایت قابل توجهی در رسانه های اجتماعی ارائه کردند. بیرجه آکالای با نقش اول مرد موثری مانند مرت فیرات به صفحه تلویزیون بازگشت. در شبکه های اجتماعی علاقه زیادی به این سریال وجود داشت.

رتبه بندی قسمت اول سریال جدید Bir Derdim Var پخش شده از کانال دی و تهیه کنندگی AyNA Yapım نشان دهنده شروع خوبی نیست.

در حالی که این سریال که بیرجه آکالای  و مرت فیرات  را در نقش‌های اصلی بازی می‌کرد، در محیط رسانه‌های اجتماعی مورد تحسین قرار گرفت، اما رتبه‌بندی بسیار پایین‌تر از حد متوسط را کسب کرد.

این سریال که در رده ی همه افراد رتبه سیزدهم را به خودش اختصاص داده بود، روز را در رتبه هفتم گروه AB و رتبه دوازدهم در گروه ABC1 به پایان رساند.

با توجه به این نتایج می توان گفت که وضعیت سریال تلویزیونی Bir Derdim Var در رقابت پنج شنبه چندان خوب نیست، اما قدرت داستانی و بازیگری دارد که می تواند در آینده این موضوع را برطرف کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا