سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

هر قسمت جدید یک آزمون بزرگ برای سریال اسم من فرح هست خواهد بود

سریال Adım Farah (اسم من فرح هست) که در فصل اول نتایج موفقیت آمیزی کسب کرد و یکی از سریال های تلویزیونی قابل توجه چهارشنبه ها است، فصل دوم را بسیار قاطعانه شروع کرد.

این سریال با بازی دمت اوزدمیر و انگین آکیورک ، انتظار می رفت با داستان در حال تغییر و بازیگران جدیدی که در گروه بازیگران حضور دارند، اولین پخش قوی تری نسبت به فصل اول داشته باشد.

اما این انتظار محقق نشد. وقتی در فصل دوم رتبه ها پایین بود، این بار  فاکس تی وی روز پخش را تغییر داد و سریال را به شنبه ها منتقل کرد.

با این حال، اکنون هر قسمت جدید برای سریال اهمیت زیادی دارد که روز به روز بینندگانش را از دست می دهد. طرفداران مجموعه تلویزیونی Adım Farah در قسمت های جدید شاهد لحظات هیجان انگیزی خواهند بود، اما رتبه بندی همیشه در ذهن همه خواهد بود.

اگرچه اطلاعاتی وجود دارد که تضمین شده است تا 26 قسمت ادامه یابد، اما بسیاری از بینندگان نگران هستند. به خصوص بینندگانی که می‌خواهند سریال ادامه پیدا کند، در شبکه‌های اجتماعی به شدت از :اسم من فرح هست» حمایت می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا