سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
دسته‌بندی نشده

جام جهانی نوجوانان 2023 اندونزی/ شکست تلخ لحظه آخری ایران مقابل انگلستان با اشتباه مهلک و بدشانسی محض! / ایران 1 انگلستان 2

در بازی دوم مرحله ی گروهی جام جهانی نوجوانان زیر 17 سال جهان در اندونزی تیم ایران برای انگلستان قهرمان دو دوره ی قبل یعنی سال 2017 قرار گرفت و در صورتی که  می توانست حداقل یک تساوی بسیار ارزشمند بگیرد با یک اشتباه مهلک و البته بد شانسی شکست تلخی خورد و کارش برای مرحله ی بعد و خوردن به تیم راحت تر سخت تر شد! و حتی ممکن است اگه اتفاقات بدی بیفتد حتی به عنوان تیم سوم صعود نکند!

تیم ایران که در نیمه اول حساب شده و خوب در چمن بسیار بدی بازی میکرد که به علت بارندگی به شدت شدید لغزنده و بی کیفیت شده بود توانست روی ضربه کرنر و شلوغی محوطه جریمه حریف توسط ابوالفضل زمانی در دقیقه 31 که از جریف قدرتمند خود پیش بیفتد.

اما در نیمه دوم تیم انگلستان با تعویض های زیاد و آوردن بازیکنان تکنیکی توانست فشار زیادی به تیم ایران وارد کند و سرانجام دو بازیکن تعوضی انگلیس این تیم را از باخت و تساوی نجات بدهند.

راسل دنی در دقیقه 63 با چند پاس متوالی شوت آرام و با زاویه خوبی از پشت محوطه جریمه زد و گلزنی کرد.

در دقیقه 90 روی پاس به عقب اشتباه بازیکن ایران به آرشا شکوری به دلیل لغزنده بودن شدید زمین توپ زیاد دور نشد و پاس عمقی بازیکن انگلیس اندالا رسید و تکل مدافع ایران به دلیل لیز بودن بی نتیجه بود و با آرشا شکوری تک با تک شده که شکوری در ابتدا توانست توپ را از جلوی پای این مهاجم تازه وارد انگلیس دور کند ولی با بدشانسی کاملا محض و به دلیل شرایط بسیار زمین توپ پله شده و به خودش برخورد کرده و جلوی پای مهاج انگلیس با خوش شانسی محض قرار گرفت و گل برتری انگلیس به ثمر رسید.

با این نتیجه انگلستان با 6 امتیاز صدر نشین شد، برزیل که بازی قبل مقابل ایران شکست خورده بود کالدونیا جدید رو 9 بر0 پیش از این بازی در هم کوبیده بود به دلیل تفاضل گل بسیار زیاد نسبت به ایران با 3 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم ایران با 3 امتیاز و تفاضل گل صفر در رده سوم قرار گرفت، مهمان ناخوانده مسابقات تا اینجا یعنی کالدونیای جدید هم با دو باخت فاجعه بار و خوردن 19 گل و بدون امتیاز در رده ی آخر قرار دارد که باید به مصاف ایران بیایند.

در آن سو برزیل و انگلستان دیدار بسیار حساسی دارند، چون هیچ تیمی نمیخواهد سوم شود چون ممکن است حذف شود یا حتی به اسپانیا برخورد کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا