سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

فرح زینب عبدالله بار دیگر با حضور غافلگیر کننده اش در سریال شربت زغال اخته در رسانه های اجتماعی نامش را سر زبانها انداخت

در حالی که سریال Kızılcık Şerbeti (شربت زغال اخته) به اجرای موفقیت آمیزش در عصرهای جمعه ادامه می دهد، به نظر می رسد داستان قوی پروژه و بازی های موفق بازیگری کلید موفقیت است.

یک شخصیت جدید در قسمت 41 سریال شربت زغال اخته قرار خواهد گرفت که با امتیازات دو رقمی خود در تلویزیون Show TV برجسته است.

فرح زینب عبدالله که در داستان سریال شرکت خواهد کرد، هیجان جدیدی به پروژه خواهد بخشید.

این بازیگر سرشناس که اخیرا در شبکه های اجتماعی بارها در دستور کار قرار گرفته و با بازیش، ظرفیت بالایی برای جنجال آفرینی دارد، در نقش جدیدش دوباره طرفدارانش را تحت تاثیر قرار می دهد.

فرح زینب عبدالله که هفته آینده میهمان این سریال خواهد بود نیز در دستور کار شبکه های اجتماعی قرار دارد.

بازیگری که در چهل و یکمین قسمت جدید به شخصیت دلربا جان می دهد، با تریلر قسمت جدید با مخاطبان دیدار کرد. در تریلر، بازدید دلربا از خانه اونالار به عنوان مهمان کنجکاوی را برانگیخت.

«ما یک مهمان بسیار مهم داریم…”#KızılcıkŞerbeti اولین تریلر ما از قسمت 41 در حال پخش است. 💥جمعه 1 دسامبر ساعت 20:00 با قسمت جدید هیجان انگیز خود در @showtv خواهیم بود.»

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا