سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

Tyler Perry’s Assisted Living: فصل سه؛ سریال کمدی BET تمدید شده و در آستانه شروع فصل دوم است.

BET سریال تلویزیونی Assisted Living Tyler Perry را برای فصل های دو و سه تمدید کرده است. این کانال کابلی همچنین فاش کرد  که فصل دوم در اواخر این ماه ، سه شنبه 25 مه پخش خواهد شد.

Tyler Perry’s Assisted Living، بازگشت شخصیت های اصلی سریال Tyler Perry’s Meet the Browns است که به مدت پنج فصل در TBS پخش شد. در این سریال جدید دیوید مان ، تاملا مان ، جی آنتونی براون ، نائیم لین ، کورتنی نیکول ، تایلر باک و الکس هندرسون بازی می کنند. در این داستان ، جرمی (لین) شغلش را از دست می دهد بنابراین او و خانواده جوانش (نیکول ، باک و هندرسون) برای کمک به پدربزرگ عجیب و غریبشان به جنگل های پشت جورجیا نقل مکان می کنند. پدربزرگ جرمی وینی یک خانه کاملاً خرابه برای سالخوردگان خریده است. دعاهای وینی هنگامی مستجاب می شوند که آقای لروی اس براون (دیوید مان) و دخترش کورا (تاملا مان) به عنوان سرمایه گذاران بی بضاعت ظاهر می شوند.

فصل اول Tyler Perry’s Assisted Living به طور متوسط ​​در دوره 18-49 دارای امتیاز 0.21 با 832000 بیننده در پخش زنده + رتبه بندی همان روز بود.  24 قسمت فصل اول بین سپتامبر 2020 و ژانویه 2021 پخش شد..

شما چی فکر میکنید؟ آیا شما برنامه تلویزیونی Assisted Living Tyler Perry را تماشا کرده اید؟ خوشحالید که برای فصل های دو و سه تمدید شده است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا