سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

سینم کوبال در حال بازگشت به فیلمبرداری است، طرفداران او پروژه جدید می خواهند

سینم کوبال بازیگر معروف مدت هاست که از صحنه فیلمبرداری دور بوده است. این بازیگر که پس از ازدواج با کنان ایمیرزالی اوغلو به دلیل بارداری  و پس از مادر شدن او را در صحنه فیلمبرداری ندیده بودیم، مدت هاست که از حرفه خود دور شده است.

بسیاری از طرفداران او در این فکر بودند که سینم کوبال چه زمانی به صحنه فیلمبرداری بازمی گردد. این بازیگر معروف به تازگی برای یک فیلمبرداری تبلیغاتی به صحنه فیلمبرداری بازگشته است. کوبال که با حرفه ای بودنش در فیلمبرداری های تبلیغاتی زیر نور خورشید توجه ها را به خود جلب کرده بود، با وجود تحمل سختی در هوای گرم، با بازی خود جلب توجه کرد.

این بازیگر معروف در فیلمبرداری های تبلیغاتی که در زمین باغ متروپل استانبول برگزار شد نیز با زیبایی و  تناسب اندامش جلب توجه کرد.

سینم کوبال  آخرین بار در سال 2017 در سریالی به نام Yüz Yüze ظاهر شد. کوبال که از سال 2001 فعالیت خود را آغاز کرد و در نوجوانی در سریال Dadı در مقابل مخاطبان حضور  یافت، تجربیات مهمی در تولیدات مختلف داشته است. او با سریال Selena که بین سال های 2006 تا 2009 روی پرده بود، موفقیت واقعی خود را تجربه کرد.

کوبال به  مدت 7 سال سر صحنه نبود طرفداران این بازیگر مشهور در نظراتی که در شبکه های اجتماعی می دهند به اشتراک می گذارند که مشتاقانه منتظر بازگشت او به سریال هستند. به نظر می‌رسد سینم کوبال مانند بسیاری از سلبریتی‌ها از سریال دوری می‌کند تا زمانی که پروژه ای  با کیفیت که دوست دارد در آن حضور داشته باشد، بیاید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا