سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

اوزگه پئجه در حال تجربه مهم‌ترین دوره زندگی حرفه ای اش در سریال ARKA SOKAKLAR است

اوزگه پئجه که نقش شخصیت کمیسر امره را در سریال فوق العاده ای به نام Arka Sokaklar بازی می کند، در برنامه چت یوتیوب که در آن شرکت داشت اظهارات قابل توجهی کرد.

سریال Arka Sokaklar که با فصلش دوران بسیار موفقی را پشت سر گذاشت، در فصل نوزدهم نیز به دیدار مخاطبان ادامه خواهد داد.

اوزگه پئجه که از سال 2014 روی صحنه است و با سریال Kırgın Çiçekler و Zalim İstanbul مورد توجه قرار گرفت، در سال 2019 به سریال Arka Sokaklar پیوست و مدت زیادی است که با این تیم پیشرفت می کند.

اوزگه پئجه در سریال Arka Sokaklar، جایی که با بازیگران مهم بازی کرد، تجربه زیادی به دست آورد. این بازیگر گفت که حضور در یک سریاب با استادان باعث استرس نمی شود، بلکه هیجان زیادی ایجاد می کند.

این بازیگر درباره این موضوع گفت: «این یک شانس بزرگ است که این همه استاد را در کنار هم ببینیم. احساس می کنم از همه آنها درس گرفتم. دوران کودکی ام را با آنها گذراندم. مثل روز اول کارم در صحنه فیلمبرداری هیجان‌زده بودم.»

این بازیگر جوان با اشاره به اینکه هالوک بیلگینر، چتین تکیندور و شنر شن نام هایی هستند که او را تحسین می کند، افزود که دوست دارد در همین پروژه با این سه بازیگر چیره دست دیدار کند.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا