سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

لوکا پروش ستاره سریال A CASA DE PAPEL به سریال محمد : سلطان فتوحات پیوست

سریال بسیار تحسین شده «Mehmed Fetihler Sultanı» ( محمد: سلطان فتوحات ) شبکه TRT 1 که درباره فتح استانبول است، بدون کاهش سرعت به نقل و انتقالات عظیمش ادامه می دهد.

این سریال که غسان مسعود ستاره مشهور هالیوودی را در ترکیب بازیگران خود دارد، در فصل دومش، یک ستاره مشهور جهانی دیگر را به جمع بازیگران خود اضافه می کند.

لوکا پروش، بازیگر نقش شخصیت مارسی در سریال پرطرفدار نتفلیکس، «La Casa de Papel»، نقش مهمی در فصل جدید سریال محمد: سلطان فتوحات را ایفا می کند. پروش با به تصویر کشیدن فرمانده قدرتمند بیزانسی جووانی جوستینیانی لحظات هیجان انگیزی را برای مخاطب به ارمغان می آورد.

جیووانی جوستینیانی فرمانده ای بود که در آخرین دوره های امپراتوری بیزانس به ویژه در زمان فتح استانبول نقش مهمی ایفا کرد.

جوستینیانی که به دلیل استراتژی‌های دفاعی و نبوغ نظامی‌اش شناخته می‌شود، یک چهره کلیدی در دفاع از شهر در برابر امپراتوری عثمانی بود. عمق و انرژی ای که پروش به این شخصیت می بخشد، بدون شک کمک زیادی به فصل جدید سریال خواهد کرد.

پیوستن لوکا پروش به بازیگران نه تنها بینندگان ترک، بلکه مخاطبان بین المللی را نیز تشویق می کند که سریال را دنبال کنند. این واقعیت که TRT 1 با اضافه کردن بازیگران مشهور بین المللی به تیم بازیگرانش گام بزرگی برداشته است، بار دیگر نشان می دهد که سریال های ترکی چقدر در عرصه جهانی جاه طلب هستند.

در فصل جدید، فتح قسطنطنیه و آخرین روزهای بیزانس با اجرای باشکوه لوکا پروش روی پرده خواهد رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا