سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

اسکارلت جوهانسون و کالین جاست در فرش قرمز در اولین اکران فیلم Fly Me to the Moon

روز دوشنبه، 8 جولای، اسکارلت جوهانسون و چانینگ تیتوم در اولین اکران جهانی فیلم Fly Me to the Moon که در 12 ژوئیه در سینماها در میدان AMC لینکلن در نیویورک سیتی به نمایش درآمد، شرکت کردند. شوهر جوهانسون، کالین جاست، برای جشن گرفتن این کمدی رمانتیک به او پیوست.

در این فیلم، تاتوم، 44 ساله، نقش کول دیویس را بازی می‌کند، که پس از اینکه کاخ سفید مأموریت فرود بر ماه ناسا در سال 1969 را برای شکست بسیار حیاتی می‌داند، به او سپرده شده است تا یک فرود ساختگی ماه را اجرا کند. جوهانسون، 39 ساله، در نقش کلی جونز، که بخشی از تیم بازاریابی است که به بازپروری وجهه عمومی ناسا کمک می کند، بازی می کند.

برای جشن اکران فیلم، تیتوم یک کت و شلوار  آبی سرمه ای با کفش های مشکی پوشیده بود. جوهانسون یک تاپ و دامن سفارشی پرادا با تزئینات کریستال دوزی و صندل‌های چرمی نقره‌ای پوشیده بود.

استایل الهام گرفته از تابستان با گوشواره های درخشان و آویزان گرد همراه شد. شوهر جوهانسون، 42 ساله، یک استایل غیررسمی تر را انتخاب کرد که شامل یک تی شرت دکمه دار آبی روشن است.

Fly Me to the Moon از جمعه 12 جولای در سینماها اکران می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا