سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

“Ryan Gosling” می‌گوید “Blade Runner” قهرمان سفر نیست!

ریان گاسلینگ”Ryan Gosling” کمی از راز هایی را در مورد انتظار زیاد از
«دونده‌ی تیغ ۲۰۴۹»”Blade runner 2049″ بیان کرد . تصدیق شد که فیلم سینمایی اصلی «تار شدن»”blurring” مهربانی و بدی چیزی بود که او را در این پروژه شریک کرد .

در نتیجه‌ی فیلم سینمایی مذهبی ۱۹۸۲ ، ستاره‌ی «سرزمین لالا»”La La Land” ،
نقش یک «دونده‌ی تیغ»”Blade Runner” جدید به نام «افسر کِی»”Officer K”
کسی که موفق می‌شود تا هریسون فوردز دکارد”Harrison Ford’s Deckard” را بعد از غیبتی سی ساله پیدا کند .

تفرج اصلی دکارد چند دهه قبل مورد علاقه‌ی ریان گاسلینگ “Ryan Gosling” بود . بنابراین زمانی که ریان گاسلینگ”Ryan Gosling” این بخش را پیشنهاد داد ، انجام نتیجه‌ی آن تصمیمی راحت و بدون فکر به نظر میامد .

به طرز غافلگیر کننده‌ای ، با وجود اینکه فیلم سینمایی حقیقتاً برای بازیگر مرد
ریان گاسلینگ”Ryan Gosling” پیشرفت بزرگی محسوب می‌شد ، او این موضوع را تأیید کرده که تا به حال فیلم سینمایی با بودجه ‌ی زیاد در این مقیاس بازی نکرده بود .

ریان گاسلینگ “Ryan Gosling” به
«سرگرمی هفتگی»”Entertainment Weekly” گفت «سعی نشد تا در برابر بودجه تبعیض ایجاد شود ، اما آن ها هیچ وقت درست حس نکردند .»

« دونده‌ی تیغ»”Blade Runner” از اولین فیلم هایی بود که من دیدم و وقتی تمام شد نمی‌دانستم که باید چه حسی داشته باشم . خط مابین قهرمان ها و تبهکاران خیلی نا واضح بود . در هر صورت این یک سفر برای یک قهرمان نیست . این داستانی بود که من در زمان کودکی خودم دیده بودم .»

«از لحاظ ریشه‌ای خیلی چیز ها وجود دارد . این داستان غنی ، غمگین ، عاشقانه بود . این خیلی خاص هستش . خیلی چیز های دیگری هم وجود دارند که از این داستان ایده دزدیدند ، اما آن ها هیچ وقت نمی‌توانند روح آن را بدزدند .
من حس کردم خوش شانس هستم که وارد آن جهان شدم .»

 

ریان گاسلینگ”Ryan Gisling” همچنین کار کردن با یک ستاره‌ی بزرگ مانند هریسون “Harrison” را توصیف کرد .
ریان گاسلینک”Ryan Gosling” یادآوری کرد :« بهترین قسمت ، آنجاست که شما با او وقت می‌گذرانید و شما متوجه می‌شوید که تمام آن لحظات شمایلی از فیلم او که شما دوست دارید ، او نیز دوست دارد مانند “من عاشقتم ، من می‌دانم ” از فیلم «جنگ های ستاره»”Star Wars” یا
شلیک به مردی در ایندیانا جونز”shooting the guy in Indiana Jones” .

« او همیشه همینطور است . به طور عادی من میخواهم بگویم که هزاران راه برای بازی کردن هر صحنه‌ ای وجود دارد . مگر اینکه شما با هریسون”Harrison” کار بکنید و متوجه می‌شوید که تنها یک راه عالی وجود دارد و او از قبل آن را تشخیص داده است .»

بخاطر اینکه سوال همیشگی اینکه آیا دکارد”Deckard” یک پاسخ دهنده (تکرارشونده) است یا نه ، فورد”Ford” و کارگردان
رایدلی اسکات”Ridley Scott” در طول دهه ها درمورد اینکه بخواهند یا نخواهند این موضوع حقیقتاً درست است ، بحث کرده بودند .

 

یادآوری شامی که این زوج در زمان فیلم برداری داشتند ، جایی که آن ها درمورد نظریه معروف طرفداران بحث می‌کردند ؛ ریان گاسلینگ”Ryan Gosling” به شوخی گفت :« این مانند موقعیتی است که در آن مک گِرِگُور”McGregor” در مقابل مِی وِتِر”Mayweather” قرار گرفته است .»

ریان گاسلینگ”Ryan Gosling” گفت :« اما من آنجا نبودم . من فکر کردم که در آنجا نبردی حماسی خواهد بود اما حقیقت آن است که این جوری نتیجه داد که
آن ها همدیگر را دوست دارند و خیلی زیاد به هم احترام می‌گذارند .»

در ضمن اینکه اخیراً فاش شده است که نقش جارِد لِتو”Jared Leto”
در ” Neander Wallace in 2049″ حقیقتاً در اصل به نیت
دیوید بوی”David Bowie” مرحوم بود ، قبل از اینکه این ستاره به طرز
غم انگیزی به تازگی در سال ۲۰۱۶ درگذشت .

«دونده‌ی تیغ»”Blade Runner 2049″ در روز هفتم اکتبر بر روی پرده‌ی سینما خواهد رفت .

 

1106199504001_1315806937001_4404bf04039c20840e56c3cfbcce2f25-mezznryan_goslingryan-gosling-51200px-Ryan_Gosling_by_Gage_Skidmorecf95ea0c4d72e26365640e42c21748ec4c2d5b561f25ce436bd30a7c2d96beff4b78aaac7231e406313a26d1da4d0785019ad6cacd42b6cdfe0b658499a0db6e

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا