سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

خبر خوب از بیرجه آکالای برای کسانی که منتظر اخبار سریال های Mezarlık و Kuş Uçuşu هستند!

بیرجه آکالای که دو سریالش در نتفلیکس جزو پربیننده‌ترین سریال‌هاست و در این مقطع یکی از پرمخاطب‌ترین نام‌های ژوئن و جولای هستند، از این وضعیت بسیار لذت می‌برد.
با انتشار اولین سریال Kuş Uçuşu (پرواز پرنده) و سپس سریال Mezarlık (گورستان)، ماه ژوئن در نتفلیکس طبق تعریف بسیاری از بینندگان به عنوان “ماه بیرجه آکالای” توصیف شد.

درباره موفقیت این بازیگر زن در دو شخصیت لاله و اونم هم در ترکیه و هم در خارج از ترکیه بسیار صحبت شد. سریال Kuş Uçuşu با بازی میرای دانر و  ابراهیم چلیککول هم به موفقیت های زیادی به خصوص در خارج از ترکیه دست یافت.

Birce Akalay از این تجربیات بسیار لذت می برد. این بازیگر پس از بازگشت از تعطیلاتش در بدروم اظهار داشت: “این برای من یک خوشحالی بزرگه، یک افتخار بزرگ. هیچ وقت اینقدر انتظار نداشتم اما ذهن ما را به هم ریخت. همه خوشحال بودیم. ابراهیم هم همینطور، میرای هم همینطور، ما به  کل تیم بسیار افتخار می کنیم.»

انتظار می رود فصل دوم سریال Kuş Uçuşu فیلمبرداری شود اما هنوز تصمیم رسمی از سوی نتفلیکس اعلام نشده است. برای بسیاری از بینندگان، فصل دوم سریال تضمینی به نظر می رسد.

این بازیگر توضیح داد که می خواهد فصل دوم سریال Kuş Uçuşu با این جمله فیلمبرداری شود: “امیدوارم دنباله ای داشته باشد: دنباله از فصل قبل بهتر خواهد شد، این امید ماست.”

بیرجه آکالای که توضیح داد از خارج از ترکیه پیشنهادی دریافت نکرده است، اما در صورت وجود آن را بررسی خواهد کرد، از احتمال پخش فصل دوم سریال Mezarlık صحبت کرد.

این بازیگر با بیان اینکه اطلاعات خوبی دریافت کرده  گفت: «اگر فصل دومی وجود داشته باشد، فیلمبرداری می کنیم. امیدوارم  وجود داشته باشد.»

آکالای  با این حرف ها به کسانی که بی صبرانه منتظر ادامه سریال Kuş Uçuşu و Mezarlık هستند خبر خوشی داد. با این حال همانطور که این بازیگر گفته بود به احتمال زیاد فصل دوم فیلمبرداری خواهد شد اما هنوز تصمیم رسمی گرفته نشده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا